Η Mercedes κάλεσε τον Άγγλο πιλότο δυο φορές στα πιτς, δέκα γύρους πριν το τέλος, αλλά ο ίδιος αρνήθηκε πιστεύοντας ότι μπορούσε να υπερασπιστεί την 3η θέση μέχρι τέλους. Τελικά, ο Χάμιλτον πείστηκε να μπει για αλλαγή ελαστικών και ο Τότο Βολφ έδωσε τη δική του εξήγηση για τη συγκεκριμένη στρατηγική.
“Ναι, με μια εγκατάλειψη θα χάναμε όλους τους βαθμούς, και αυτό θα ήταν προφανώς καταστροφικό. Σε κάθε περίπτωση, θα τον είχαν φτάσει ο Πέρεθ και ο Λεκλέρ αν τον κρατούσαμε έξω, οπότε αυτό δεν θα δούλευε. Η συντηρητική τακτική, να τον βάζαμε νωρίς στα πιτς και έπειτα να προσπαθούσε να προσπεράσει στην πίστα τον Πέρεθ και τον Λεκλέρ, θα ήταν πιθανότατα η καλύτερη. Αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να παίζεις με τις πιθανότητες”, υποστήριξε ο Αυστριακός διευθυντής της Mercedes.