Ελληνικό «χρώμα» είχε η πρώτη θέση του 10ου ιστορικού Ράλι Ακρόπολις. Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης με την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally εκμεταλλεύθηκαν την εγκατάλειψη των Ματς Μίρσελ-Έσκο Γιούντιλα, οι οποίοι είχαν αρχικά την πρωτοπορία στον αγώνα, από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911 και βρέθηκαν στην πρώτη θέση, αφού αντιστάθηκαν στην επίθεση των Μάρκο Μπιανκίνι-Εμανουέλε Μπαλντατσίνι, που κατετάγησαν δεύτερη με την Lancia 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Φρακ Κάνινγκχαμ-Ρος Φορντ με Ford Escort RS 1800, ενώ οι Πάολο Παζούτι-Τζιούλιο Μπιζόλ και Πιεράντζελο Ρόσι-Λούκα Μπελτράμε, αμφότεροι με Porsche 911, βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Οι Χρήστος Οικονόμου-Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 τερμάτισαν στην έκτη θέση, αφήνοντας πίσω τους τους Στέλιο Γιαμαλάκη-Νίκο Σάμιο, οι οποίοι «έτρεχαν» με Talbot Sunbeam Lotus, ενώ όγδοοι στην γενική -και τέταρτοι Έλληνες- αναδείχθηκαν οι Χρήστος Πλατής-‘ELNAK JR’ με Toyota Starlet.
Στην κατηγορία Regularity, ύστερα από την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος-Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) κατέκτησαν την πρώτη θέση, με τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911) και Γιάννης Καρούμπας-Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider).