Τίποτα δεν πεθαίνει πιο αργά από ένα κλισέ. Κι όσο κι αν τα στερεότυπα είναι ο λάθος τρόπος να αντιμετωπίζει κανείς τη ζωή, πολλά από αυτά, ειδικά στο αυτοκίνητο επιμένουν και παραμένουν ζωντανά. Το πιο ζωντανό; Υπάρχουν γυναικεία αυτοκίνητα; Ποια;
Τι χαρακτηριστικά έχει ένα αυτοκίνητο που θεωρείται γυναικείο; Για να δούμε μερικά παραδείγματα από το παρελθόν. Το προηγούμενο Nissan Micra. Ήταν μικρό, χαριτωμένο, καμπύλο. Δεν ήταν καθόλου σπορ, καθόλου επιθετικό και καθόλου άγριο.
Πιο πρόσφατα η Lancia Ypsilon. Μικρή, χαριτωμένη, κι αν και όχι τόσο καμπύλη, βλέπουμε πως το πράγμα πάει κατά την μεριά του Micra. Είναι όμως αυτά τα δύο στοιχεία αρκετά από μόνα τους; Μικρά και χαριτωμένα είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα της μίνι και αρκετά της μικρής κατηγορίας. Το Fiat 500 είναι η κλασσικότερη περίπτωση μικρού, χαριτωμένου και καμπύλου. Ναι, πολλές γυναίκες οδηγούν Fiat 500, ρίχτε όμως μια ματιά να δείτε ότι πολλά τα οδηγούν και άνδρες. Μπορεί η περιγραφή να ταιριάζει, όμως το 500αράκι αρέσει σε όλους.
Γυναικείο έλεγαν και το Mazda MX-5, παρότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με στόχο την οδηγική απόλαυση, τομέας που στις έρευνες για το τι αρέσει στη γυναίκες δεν σκοράρει στις πρώτες δέκα θέσεις, αντίθετα είναι δεύτερο στους άνδρες. Και πάλι, μικρό, χαριτωμένο και καμπύλο.
Γυναίκες όμως βλέπουμε να κυκλοφορούν και με πολλά SUV. Στο άλλο άκρο του μικρού και χαριτωμένου, πολλές γυναίκες θέλουν κάτι που να κάνει στην άκρη όσους ακόμη πιστεύουν σε κλισέ. Θέλουν κάτι μεγάλο και προστατευτικό.
Αντίθετα δεν θα δεις καθόλου γυναίκες σε μεσαίες ή μεγάλες λιμουζίνες. Είναι βαρετές, λένε οι ίδιες σε έρευνες, ενώ το μικρομεσαίο χάτσμπακ αποτελεί μόνο λύση ανάγκης. Οι γυναίκες γενικά θέλουν κάτι μικρότερο ενώ δεν τους απασχολεί καθόλου το πρακτικό. Ίσως να έχουν και δίκιο.
Εσείς όμως ποια μοντέλα βλέπετε να οδηγούν κυρίως γυναίκες; Ποια αυτοκίνητα είναι στο σημερινό στερεότυπο «γυναικεία» και ποια μοντέλα θεωρούνται ανδρικά; Και τελικά υπάρχει τέτοιο πράγμα είναι είναι όλα ένα ξεχασμένο κλισέ;
Πηγή: autotriti.gr