Η Seat συνεχίζει και αυτή τη χρονιά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η αγωνιστική σεζόν 2016 του πρωταθλήματος Seat Leon Eurocup θα διεξαχθεί για άλλη μια φορά σε μερικές από τις πιο γνωστές πίστες της Ευρώπης. Δύο αγώνες θα πραγματοποιούνται σε κάθε ένα από τα επτά αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, σε έξι Ευρωπαϊκές χώρες.

Στη γραμμή εκκίνησης, το Leon Cup Racer, με απόδοση 330 PS / 243 kW και κατασκευασμένο με κορυφαίο αγωνιστικό know how. Περισσότερα από 100 αγωνιστικά Cup Racer χρησιμοποιούνται σήμερα με τεράστια επιτυχία σε ένα ευρύ φάσμα αγώνων σε 22 συνολικά χώρες, συμπεριλαμβανομένου και του νέου πρωταθλήματος TCR International Series. To Leon Cup Racer έχει ενισχυθεί φέτος με ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες για την νέα αγωνιστική σεζόν. Στα πλαίσια των καινοτομιών ανήκει η δεύτερη έκδοση του, με σειριακό κιβώτιο αντί για DSG, που είναι ειδικά διαμορφωμένο για αγώνες αντοχής και για το ανταγωνιστικό πρωτάθλημα TCR.

Το Leon Cup Racer είναι ήδη ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πάνω από 100 οδηγοί είναι ήδη ενεργοί με τις ομάδες τους σε συνολικά 22 χώρες.

Το Ημερολόγιο του Πρωταθλήματος

To Seat Leon Eurocup είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα Πρωταθλήματα Ενιαίου Τύπου στην Ευρώπη.

Το ημερολόγιο του Πρωταθλήματος 2016 περιλαμβάνει επτά Σαββατοκύριακα στις ακόλουθες πίστες:

• 23/24 Απριλίου: Estoril, Πορτογαλία
• 14/15 Μαΐου: Silverstone, Μεγάλη Βρετανία
• 4/5 Ιουνίου: Paul Ricard, Γαλλία
• 16/17 Ιουλίου: Mugello, Ιταλία
• 10/11 Σεπτεμβρίου: Red Bull Ring, Αυστρία
• 17/18 Σεπτεμβρίου: Nürburgring, Γερμανία
• 29/30 Οκτωβρίου: Montmelo, Ισπανία

Στα παραπάνω αγωνιστικά Σαββατοκύριακα περιλαμβάνονται ελεύθερα δοκιμαστικά και δύο ξεχωριστοί αγώνες ταχύτητας. Μία ομάδα από την Seat Sport θα βρίσκεται σε ετοιμότητα προκειμένου να παρέχει την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη στις ιδιωτικές ομάδες των πελατών μας.

TCR International Series

To Leon Cup Racer δεν είναι επιτυχημένο μόνο στο Πρωτάθλημα Eurocup. Ιδιωτικές ομάδες Seat ήταν σε θέση να συμμετάσχουν και στο Πρωτάθλημα TCR touring car series, που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε το 2015. Ο Σουηδός οδηγός Stefano Comini πήρε το τίτλο του πρωταθλήματος με το Leon.
To TCR International Series θα πραγματοποιηθεί και το 2016, με 24 αγώνες, σε 3 ηπείρους, Ευρώπη, Ασία και Νότια Αμερική. Τρία από τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα θα συμπεριληφθούν και στο παράλληλο πρόγραμμα της Formula 1, ενώ περιλαμβάνονται αγώνες στη Μαλαισία, τη Ρωσία, την Αργεντινή και την Ισπανία.

CUP RACER – Top class τεχνολογία αγώνων

Παρά την καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία του, το Leon Cup Racer είναι στενά συνδεδεμένο με το Leon Cupra. Παράλληλα με τη χαρακτηριστική σχεδίαση του, το αμάξωμα του Leon προσφέρει μέγιστη ακαμψία σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος – στοιχείο σημαντικό για γρήγορη οδήγηση και χειρισμό ακριβείας στην πίστα. Το Cup Racer 2.0 TSI με απόδοση 330 PS / 243 KW και μέγιστη ροπή 400 Nm είναι επίσης στενά συνδεδεμένο με τον κινητήρα παραγωγής του Cupra, με το κιβώτιο DSG καθώς το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπροστά διαφορικό μπλοκέ που προέρχονται κατευθείαν από το το κορυφαίο εμπορικό μοντέλο παραγωγής.

CUP RACER 2016

Πολλές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου εξελίχθηκαν προσεκτικά για την νέα αγωνιστική σεζόν από την Seat Sport. H έκδοση Eurocup παρέχει βελτιωμένη κάθετη δύναμη χάρη στο νέο αεροδυναμικό πακέτο που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ταχύτητα στις ευθείες και στις στροφές. Το πακέτο ψύξης και το επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης προσφέρουν καλύτερη απόδοση, ενώ τα αμορτισέρ ρυθμίζονται σε δύο κατευθύνσεις επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμοστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια στις απαιτήσεις της πίστας και στο στιλ οδήγησης. Τέλος, ένα νέο ντεπόζιτο ασφαλείας χωρητικότητας 100 λίτρων και άμεσου συστήματος ανεφοδιασμού αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο σε αγώνες αντοχής.

Έκδοση CUP RACER TCR

Η έκδοση για το Πρωτάθλημα TCR International Series διαθέτει νέα, ελαφρύτερη και πιο ατομικά προσαρμοζόμενη μετάδοση καθώς και ένα ισχυρό και ελαφρύ σύστημα φρένων. Για την αγωνιστική σεζόν 2016, η Seat Sport προσφέρει μία δεύτερη έκδοση του Cup Racer, ειδικά διαμορφωμένη για το TCR και τους αγώνες αντοχής. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι το σειριακό, έξι ταχυτήτων αγωνιστικό κιβώτιο από την SADEV, του οποίου η διαχείριση γίνεται μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι αντί του λεβιέ. Το πακέτο αντοχής περιλαμβάνει ένα συμπαγές εμπρόσθιο μπλοκέ διαφορικό και εξαπίστονο σύστημα πέδηση Radi-CAL από την AP. Εκτός από την εξαιρετική απόδοση του Leon, ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η προσιτή τιμή αυτού του πακέτου τεχνολογιών. Το Cup Racer με DSG μπορεί να παραγγελθεί από την Seat Sport στη τιμή των 85.000€ χωρίς ΦΠΑ, ενώ η δεύτερη έκδοση του με σειριακό κιβώτιο διατίθεται στη τιμή των 110.00€ χωρίς ΦΠΑ.