Στις 7 Μαρτίου η BMW γιόρτασε τα 100χρονά της (ιδρύθηκε στις 7 Μαρτίου του 1916) σε μια λαμπρή τελετή που έγινε στο Ολυμπιακό Στάδιο του Μονάχου, εκεί όπου διεξήχθησαν οι Ολυμπιακοί αγώνες του 1972, εκεί όπου έπαιζε η Μπάγερν και εκεί όπου έγινε ο τελικός του Μουντιάλ το 1974.
Καιρό πριν την εορτή, η βαυαρική φίρμα είχε αναγγείλει πως θα παρουσίαζε κάτι πολύ ενδιαφέρον με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 100 χρόνων και αυτό τελικά ήταν το Vision Next 100, ένα φουτουριστικό πρωτότυπο που σίγουρα δεν ενθουσίασε τους σκληροπυρηνικούς λάτρεις της φίρμας (αυτοί μάλλον περίμεναν ένα super car), καθώς αλλάζει την προσέγγιση της όσον αφορά τα συστατικά που πρέπει να έχει το σύγχρονο αυτοκίνητο. Χαρακτηριστική είναι και η αλλαγή του σλόγκαν της BMW από «the ultimate driving machine» στο «the ultimate driver», που δείχνει ότι, τα πάντα πλέον σε ένα αυτοκίνητο γίνονται για να υποστηρίξουν ακόμα περισσότερο τον οδηγό.
Το Vision Next 100 είναι ένα εντυπωσιακής σχεδίασης όχημα με τεράστιες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και κορυφαίο συντελεστή αεροδυναμικής 0,18. Με μήκος 4,90 μέτρα (όσο μια σειράς 5 BMW) διαθέτει εσωτερικούς χώρους αντίστοιχους με αυτούς της σειράς 7, καθώς οι τροχοί είναι τοποθετημένοι στις 4 γωνίες του αμαξώματος.
Εσωτερικά τα πάντα όλα είναι το ταμπλό, που δεν έχει καμία σχέση με ότι ξέραμε μέχρι τώρα. Αποτελείται από συνολικά 800 τρισδιάστατα τριγωνικά στοιχεία που μετακινούνται κατά βούληση και σε συνδυασμό με το Head Up Display αποτελούν τον δίαυλο επικοινωνίας του οδηγού με το αυτοκίνητο.
Όταν ο οδηγός ασκεί τον έλεγχο του οχήματος (Boost) στην οθόνη (πρακτικά μιλάμε για όλο το παρμπρίζ) προβάλλονται στοιχεία που διευκολύνουν το έργο του ώστε να είναι προετοιμασμένος και για οποιαδήποτε δύσκολη στιγμή, στην οποία όμως αν δεν αντιδράσει (π.χ. σε ένα παιδί που πετάγεται στο δρόμο), το αυτοκίνητο θα φρενάρει από μόνο του.
Στην περίπτωση αυτόνομης κίνησης (Ease), που εξωτερικά επισημαίνεται με τα κατάλληλα φώτα, το τιμόνι, η κεντρική κονσόλα και τα προσκέφαλα κρύβονται, και στο HUD προβάλλονται πληροφορίες, όπως η ταχύτητα κίνησης ή η διαδρομή, κ.α.
Η BMW μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει ποια θα είναι η πηγή ενέργειας που θα κινεί το Vision Next 100, όμως το ότι, τα χαρακτηριστικά «νεφρά» στην μάσκα δεν είναι αεραγωγοί, αλλά θέση πάρα πολλών αισθητήρων, μας δίνουν το δικαίωμα να υποθέσουμε πως, δεν θα πρόκειται για κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Κλείνοντας, να επισημάνουμε ότι οι διαφημίσεις της Mercedes & της Porsche που κυκλοφόρησαν τις ημέρες της γιορτής, ευχαριστούν την BMW για τα 100 χρόνια ανταγωνισμού. Μάλιστα η Mercedes προσκάλεσε και υπαλλήλους της αντιπάλου της να επισκεφτούν το μουσείο της και έτσι μέσα στον Μάρτιο μήνα, εργαζόμενοι στην BMW θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν δωρεάν το μουσείο της Mercedes, στη Στουτγάρδη, ενώ όσοι από αυτούς πάνε με αυτοκίνητο BMW, θα έχουν δωρεάν πάρκινγκ κοντά στην είσοδo, με τους 50 πρώτους τυχερούς, να τους περιμένει επιπλέον κέρασμα.