Η νέα εποχή έχει άλλες απαιτήσεις από κάθε τι που υπάρχει γύρω μας. Η επικοινωνία, η συνδεσιμότητα, η συνεχής επαφή με τα ηλεκτρονικά μέσα και τόσες άλλες εφαρμογές αποτελούν μερικές από τις προτεραιότητες των νέων ανθρώπων. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αφουγκράζονται τις νέες τάσεις και ανάλογα προσαρμόζουν τα μελλοντικά μοντέλα τους.
Στο 44ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (30 Οκτωβρίου – 8 Νοέμβριου), κυρίως οι Ιάπωνες κατασκευαστές δίνουν ρεσιτάλ σε θέματα τεχνολογίας, πρωτότυπων προτάσεων και νέων διατάξεων που αναβαθμίζουν την αυτοκίνηση. Η Nissan, ετοίμασε την δική της παρουσία η οποία περιλαμβάνει σημαντικό αριθμό πρωτότυπων αυτοκινήτων καθώς και εμπορικών μοντέλων.
Η προσέγγιση της ιαπωνικής φίρμας στις νέες προκλήσεις εκφράζεται μέσω της μελέτης Teatro for Dayz. Το πρωτότυπο όχημα σηματοδοτεί μια νέα κατεύθυνση στην τεχνολογία των κινητών επικοινωνιών και των social media. Σχεδιασμένο ειδικά για την νέα “ψηφιακή γενιά” της Ιαπωνίας, το πρωτότυπο αυτό όχημα αποτελεί μια “πηγή” ανταλλαγής και μετάδοσης δεδομένων και πληροφοριών στον ψηφιακό κόσμο. Από τις επενδύσεις στις πόρτες μέχρι και τα καθίσματα, η ψηφιακή τεχνολογία είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Έχοντας σαφή προσανατολισμό στο mobile connectivity, το Teatro for Dayz δεν θα μπορούσε παρά να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο, βασισμένο στην πλούσια εμπειρία της Nissan στον τομέα αυτό.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πρωτότυπο 2020 Vision Gran Turismo, που διαμορφώθηκε σε συνεργασία με την Polyphony Digital, δημιουργό του video game Gran Turismo για το PlayStation. To Vision Gran Turismo παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Goodwood Festival of Speed του 2014, στην Αγγλία. Τώρα με ένα νέο κόκκινο χρώμα και με τη χαρακτηριστική μάσκα τύπου V της Nissan, αποδεικνύει πως η εικονική πραγματικότητα των video games μπορεί να μετουσιωθεί σε ένα πραγματικό supercar.
Επίσης, η Nissan θα παρουσιάσει συνολικά 20 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων το GripZ Concept και μια υβριδική έκδοση του X-Trail.