Ο θάνατος τον περίμενε στην στροφή Ταμπουρέλο, δεν πρόλαβε να αντιδράσει και καρφώθηκε με ταχύτητα 217 χλμ. την ώρα επάνω στα παλιοσίδερα που όλοι θα ήθελαν να μην υπήρχαν.

Ο θάνατος τον περίμενε στην στροφή Ταμπουρέλο, δεν πρόλαβε να αντιδράσει και καρφώθηκε με ταχύτητα 217 χλμ. την ώρα επάνω στα παλιοσίδερα που όλοι θα ήθελαν να μην υπήρχαν.
Ο Θεός, που τόσο πολύ πίστευε, του στέρησε το πιο πολύτιμο πράγμα: τη ζωή που ήθελε να την ζει, με τον πιο έντονο τρόπο.
Αγνόησε την καταρρακτώδη βροχή που καθυστέρησε τον μοιραίο αγώνα, όταν δύο οδηγοί συγκρούστηκαν μεταξύ τους και τα συντρίμμια τραυμάτισαν αρκετούς θεατές.
Το δυστύχημα τον βρήκε όπως ο ίδιος το είχε προφητεύσει : «Aν είναι να μου συμβεί κάτι κακό, αυτό θα ήθελα να γίνει μια και έξω.»
Η μέρα που “πάγωσε” τον πλανήτη κι έβαλε τέλος στην ζωή ενός καταπληκτικού πιλότου της Φόρμουλα 1. Την ίδια στιγμή όμως γεννούσε κι έναν θρύλο η μνήμη του οποίου έμεινε χαραγμένη για πάντα στην ιστορία.

Το grand prix της Ίμολα στο Σαν Μαρίνο το 1994 θα μείνει για πάντα χαραγμένο στις μνήμες των φίλων της Formula 1 και όχι μόνο, αφού «σημαδεύτηκε» από τον θάνατο του Άιρτον Σένα.
Ο θρυλικός Βραζιλιάνος πιλότος έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του στον έβδομο γύρο, με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας και να πέσει με μεγάλη ταχύτητα στα κιγκλιδώματα.
Ο θάνατος του Σένα ήταν ακαριαίος, ενώ τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός ότι την προηγούμενη ημέρα είχε χάσει τη ζωή του μετά από ατύχημα κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών και ένας άλλος πιλότος, ο Αυστριακός Ρόναλντ Ράτζενμπεργκερ.

Ο Αϊρτον Σένα, ίσως ο πιο ταλαντούχος οδηγός στην Formula1, που λάτρευε την ταχύτητα και αψηφούσε τον κίνδυνο, χάρισε αμέτρητες συγκινήσεις στο φανατικό κοινό του τόσο με το ταλέντο του, όσο και με την αστείρευτη δύναμη να «πολεμάει» κάθε εμπόδιο.

Τα αίτια που οδήγησαν τον Σένα στις μπαριέρες – και στον θανάσιμο τραυματισμό του –  δεν είναι πολλά. Μόνο, μια είναι η επικρατέστερη εκδοχή: Η αστοχία υλικού στην κολώνα του τιμονιού, έσπασε στην μοιραία καμπή της πίστας, εκεί όπου ο Σένα δεν κατάφερε να πάρει την πιο σημαντική στροφή της… ζωής του. Όμως, ακόμη και σήμερα, 25 χρόνια μετά,  οι θεωρίες συνωμοσίας δεν έχουν καταλαγιάσει: αν όντως το τιμόνι ήταν ελαττωματικό ή οι «εχθροί» του, του έστησαν παγίδα.  Ο «θεός» της ταχύτητας ακόμη και σήμερα, συνεχίζει να έχει τα ρεκόρ του «κλειδωμένα» . Ο χαρισματικός πιλότος κατάφερε να γράψει στην ιστορία της Formula1,  13 pole position, σε 16 συνεχόμενους αγώνες, ενώ βρέθηκε στην πρώτη θέση της εκκίνησης σε 65 από  162 γκραν πρι!  Κέρδισε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα με τη McLaren σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, από το 1988 έως το 1991!
Δεν ήθελε να μείνει, ούτε ανάπηρος, ούτε να παλεύει στα νοσοκομεία.
Ο θάνατος του σκόρπισε λύπη σε όλο τον κόσμο.