Η πλήρης γκάμα της νέας Giulia της Alfa Romeo, παρουσιάζεται στο Κέντρο Δοκιμών του Balocco (Vercelli). Η εκδήλωση ολοκληρώνει το επαναλανσάρισμα του θρυλικού μοντέλου, μετά την εμφάνιση στο Arese της Quadrifoglio και την παρουσίαση όλης της γκάμας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016.
Οι παραγγελίες για τη Giulia έχουν ήδη ξεκινήσει σε διάφορες χώρες όπως στην Ιταλία, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Αυστρία, στο Βέλγιο, στην Ελβετία και στην Ολλανδία, ενώ σύντομα αναμένεται να ανοίξουν και για τη χώρα μας. Η σειρά περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και αρχικά πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η νέα Giulia διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελεί μία σχεδιαστική επιλογή που εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία διασκέδαση και συναρπαστική οδήγηση, που αποτελεί φόρο τιμής στις αυθεντικές παραδόσεις της θρυλικής Alfa Romeo.
Οι επιπλέον ιδιαιτερότητες της νέας Giulia περιλαμβάνουν την σχεδό ιδανική κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων, το σύστημα ανάρτησης που διαθέτει την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του. Επιπλέον, η νέα Alfa Romeo συνδυάζει την απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών (όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό), για την επίτευξη της καλύτερης αναλογίας βάρους/ισχύος (μικρότερης από 3 κιλών/ίππο στην έκδοση Quadrifoglio).
Η νέα Giulia τηρεί πιστά τις παραδόσεις της Alfa Romeo προσφέροντας μοναδικές τεχνικές λύσεις. Τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος (38.5 μ. για την επιβράδυνση από 100 χλμ./ώρα σε 0 και 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio) και ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης για περισσότερη άνεση. Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογία Torque Vectoring προσφέρει εξαιρετική κατανομή ροπής μεταξύ των δύο τροχών στον πίσω άξονα, ενώ παράλληλα προσφέρεται και η Alfa Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.
Όσον αφορά την εμφάνιση, η νέα Giulia διαθέτει το αναγνωρισμένο Ιταλικό design που εκφράζεται μέσα από μια άψογη αίσθηση των αναλογιών, η οποία βασίζεται στην τεχνική αρχιτεκτονική, στην εκλεπτυσμένη απλότητα και στην υψηλή ποιότητα των επιφανειών, τόσο εξωτερικά (συντελεστής αεροδυναμικής Cx: 0,32) όσο και εσωτερικά του αυτοκινήτου. Εξωτερικά, η Giulia θυμίζει μια …μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά, ενώ παράλληλα το εργονομικό εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με σαφές επίκεντρο, τον οδηγό.
Κινητήρες
Στην κορυφή της γκάμας είναι ο κινητήρας 2.9 BiTurbo V6 510 HP καθιστά την έκδοση Quadrifoglio την πιο ισχυρή Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ για χρήση στο δρόμο. Εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο (για την ελαχιστοποίηση του βάρους του αυτοκινήτου, ειδικά στον μπροστινό άξονα), αποδίδει 510HP και μέγιστη ροπή 600 Nm με εντυπωσιακές επιδόσεις: τελική ταχύτητα 307 χλμ. / ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Ο 2.9 BiTurbo V6 510HP είναι ο καλύτερος στην κατηγορία του ως προς τα επίπεδα εκπομπών ρύπων (198 γρ/χλμ CO2), συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων προσφέρει χαμηλό κόστος κατανάλωσης καυσίμου.
Στη βάση είναι ο 4κύλινδρος κινητήρας 2.2 JTDM, ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος κινητήρας ντίζελ στην ιστορία της Alfa Romeo, που εξασφαλίζει άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Ξεχωρίζει για το σύστημα ψεκασμού τελευταίας γενιάς με τεχνολογία MultiJet II και Injection Rate Shaping (IRS), καθώς και για τις λειτουργικές πιέσεις των 2.000 bar. Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας ηλεκτρικής λειτουργίας που προσφέρει τεχνική κορυφαίας τεχνολογίας, ελαχιστοποιεί τους χρόνους απόκρισης και ταυτόχρονα εγγυάται οφέλη σε επίπεδο απόδοσης.
Ο 2.2 JTDM είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, 180HP στις 3.750 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150HP στις 4.000 σ.α.λ. (μέγιστη ροπή 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Όλοι οι κινητήρες κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζίνοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους τεχνολογικής αιχμής.
Ιδιαίτερα προηγμένα είναι και τα συστήματα μεταφοράς της δύναμης στο δρόμο, αλλά και αυτά του ελέγχου πορόσφυσης.
Η τεχνολογία Torque Vectoring, με έναν διπλό συμπλέκτη ενσωματωμένο στο πίσω διαφορικό, καθιστά δυνατό τον έλεγχο της ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Με τον τρόπο αυτό, βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στο δρόμο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Η νέα Giulia λανσάρει παγκοσμίως το καινοτόμο σύστημα IBS το οποίο συνδυάζει τον έλεγχο σταθερότητας με ένα παραδοσιακό σερβόφρενο. Με την ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών στα μηχανικά μέρη, εκτός από βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, την καλή αίσθηση και απόλυτη απουσία των δονήσεων του πεντάλ, το σύστημα IBS εγγυάται σημαντική μείωση/ρεκόρ της απόστασης φρεναρίσματος: από τα 100 χλμ/ώρα στα 0 στα 38,5 μέτρα για την Giulia και 32 μέτρα για την έκδοση Quadrifoglio.
Φυσικά υπάρχουν όλα τα σύγχρονα συστήματα πρόληψης ατυχήματος και παθητικής ασφάλειας, ενώ στη διάθεση του οδηγού είναι το ολοκαίνουργιο Alfa DNA, το οποίο τροποποιεί τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιλογή του οδηγού: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μια Alfa Romeo) και Race (μόνο για Giulia Quadrifoglio).
Επίσης, η τεχνολογία Alfa Chassis Domain Control (CDC) αναπτύχθηκε από κοινού με την Magneti Marelli και συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά του αμαξώματος. Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται τη δράση των διαφόρων συστημάτων (όπως το ανανεωμένο Alfa DNA Pro selector, το Alfa Torque Vectoring, το Alfa Active Aero Splitter, το ενεργό σύστημα ανάρτησης και το ESC) στοχεύοντας σε μέγιστες επιδόσεις.
Οι προηγμένης τεχνολογίας αναρτήσεις, εξασφαλίζουν τον καλύτερο μέσο λόγο μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στην αγορά (11,8), ενώ μια λύση πολλαπλών συνδέσμων (αποκλειστικότητα της A. R.) στον πίσω άξονα, διασφαλίζει μέγιστες επιδόσεις, οδηγική απόλαυση και άνεση.
Το μέσο πληροφόρησης του οδηγού, 8.8 “Connect 3D Nav, είναι εξοπλισμένο με ένα προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής για πλήρη συνδεσιμότητα με όλες τις φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, smartphones, tablets με iOS και λειτουργικά συστήματα Android). Το επόμενης γενιάς σύστημα infotainment της νέας Giulia επιτρέπει εκτός από τη διαχείριση του ψηφιακού ραδιοφώνου DAB και του ψηφιακού ηχοσυστήματος Hi-Fi, και τη χρηση του Bluetooth για τηλεφωνικές κλήσεις και την αναπαρωγη δεδομένων από μια συσκευή USB ή από το smartphone. Τέλος, το σύστημα εκτελεί λειτουργίες πλοήγησης διαθέτοντας υψηλής ανάλυσης χάρτες 3D.
Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το ταμπλό οργάνων 3.5″ ή 7″ προσφέρει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο, όπως οι πραγματικοί χρόνοι οδήγησης, οι επιταχύνσεις, η κατανάλωση καυσίμου και οι προτεινόμενες αλλαγές ταχύτητας.
Συστήματα όπως, το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης (Forward Collision Warning), το προαιρετικό Adaptive Cruise Control και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning), βοηθούν τον οδηγό με κάθε τρόπο, προσφέροντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία για τη μέγιστη ηρεμία του και την οδηγική ασφάλεια.
Η έκδοση Quadrifoglio με τον κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo 510HP έχει βάρος 1.524 κιλών και αναλογία βάρους/ισχύος 2,99 kg/HP. Το αποτελέσμα αυτό επετεύχθη με την επέκταση της χρήσης των ανθρακονημάτων σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου όπως στην οροφή, στο καπό κ.ά., ενώ το βάρος της έκδοσης μπορεί να μειωθεί περαιτέρω με τη χρήση δύο συστατικών τα οποία είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος: τα ανθρακονήματα – κεραμικά δισκόφρενα και τα καθίσματα Sparco με πλαίσιο από ανθρακονήματα.
Στην περιοχή όπου υπάγεται εμπορικά και η Ελλάδα, η γκάμα της νέας Giulia περιλαμβάνει αυτήν τη στιγμή τρείς εκδόσεις εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio) και πέντε νέες εκδόσεις κινητήρων: τους κινητήρες ντίζελ 2.2 JTDM 150HP ή 180HP, που συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και τον βενζινοκινητήρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Η βασική έκδοση περιλαμβάνει ολοκληρωμένο βασικό εξοπλισμό. Ο πιο πλήρης βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει νέα αποδοτικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το cruise control. Αυτό που συμπληρώνει την έκδοση εξοπλισμού είναι το στιλ και χαρακτηριστικά λειτουργίας, όπως ζάντες αλουμινίου 16”, σύστημα διζωνικού κλιματισμού, Alfa DNA και Σύστημα Infotainment με οθόνη Connect 6.5″.
Η Super διακρίνεται για τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 17″, εκλεπτυσμένη δερμάτινη και υφασμάτινη ταπετσαρία με επιλογή τριών χρωμάτων.
Η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio συμπληρώνεται με δερμάτινα Alcantara σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι με κόκκινο κουμπί εκκίνησης, ανθρακονήματα για το εσωτερικό και εξωτερικά αεροδυναμικά σπόιλερ, εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει ταυτόχρονα την τεχνολογία BSM (Blind Spot Monitoring) και κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και προβολείς Xenon 35W με τεχνολογία AFS. Επιπλέον, διαθέτει τεχνικό εξοπλισμό που έχει σχεδιαστεί ειδικά για μέγιστες δυναμικές επιδόσεις: το Alfa Active Aero Splitter, το αποκλειστικό σύστημα φρεναρίσματος, τον επιλογέα Alfa DNA Pro selector με τη λειτουργία Race που επικοινωνεί με το σύστημα Alfa Chassis Domain Control (CDC), και την τεχνολογία Alfa Torque Vectoring.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να εξατομικεύσουν τη δική τους Giulia με τα πακέτα Sport (για την έκδοση Super), Driver Assistance και Business (για τις εκδόσεις Giulia και Super).