Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη προσπάθεια τους να εκμεταλλευτούν το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών για τα SUV, δημιουργούν καινούργιες προτάσεις. Η VW, λανσάρει τη δεύτερη γενιά του Tiguan. Το γερμανικό αυτοκίνητο, είναι το πρώτο SUV του ομίλου VW που ο σχεδιασμός του βασίστηκε στη πλατφόρμα MQB.
Εμπορικό ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά έχουν πέντε κινητήρες. Οι μονάδες παραγωγής ενέργειας είναι τελευταίας γενιάς και καταναλώνουν βενζίνη είτε ντίζελ. Ειδικότερα, διαθέσιμοι είναι δυο βενζινοκινητήρες, ο ένας έχει χωρητικότητα 1.400 κ.εκ και ο δεύτερος ανήκει στη κατηγορία των δίλιτρων συνόλων. Το μοτέρ βενζίνης 1.4 TSI παράγεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά την παρεχόμενη ισχύ. Η βασική 1.4 TSI αποδίδει 125 ίππους και η επομένη 150 ίππους.
Η ισχυρότερη 1.4 TSI διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο και λιγότερους ρύπους. Επίσης συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Διαθέσιμες είναι και δυο ακόμη εκδόσεις 1.4 TSI, η μια επωφελείται από την παρουσία του συστήματος τετρακίνησης 4Motion Active Control ενώ η δεύτερη αποτελεί την πληρέστερη πρόταση για τα 1.400 κ.εκ. αφού έχει αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων καθώς και σύστημα τετρακίνησης 4Motion Active Control. Η παλέτα των κινητήρων βενζίνης ολοκληρώνεται με την παρουσία του μοτέρ 2.000 κ.εκ. ισχύος 180 ίππων. Συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο DSG το οποίο όμως τώρα φέρει 7 σχέσεις.
Στα ντίζελ, η γερμανική μάρκα προτείνει τρία σύνολα, ένα με κυβισμό 1.600 κ.εκ. και δυο με χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. Το βασικό μοτέρ 1.6 TDI αποδίδει 115 ίππους. Στο επόμενο σκαλοπάτι υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας 2.000 κ.εκ. TDI που παράγεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ. Επιλογή ανάμεσα στους 150 και τους 190 ίππους.
Με τους 150 ίππους υπάρχει δυνατότητα να συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Επίσης η πληρέστερη έκδοση εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και με τετρακίνηση. Πλήρες πακέτο(αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και τετρακίνηση) παρέχεται με τον κινητήρα 2.0 190 ίππων καθώς και με το κορυφαίο της γκάμας μοτέρ Biturbo απόδοσης 240 ίππων.
Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 24.950 ευρώ(1.4 TSI 125 ίππων). Η χρέωση του κιβωτίου DSG κυμαίνεται από 1.300 – 1.550 ευρώ (ανάλογα των κυβισμό) και της τετρακίνησης 4Motion από 800 – 1.000 ευρώ.