Συμφωνία με την εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ–ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ υπέγραψε η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για τη χορηγία της Εθνικής Ομάδας.

Συμφωνία με την εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ–ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ υπέγραψε η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για τη χορηγία της Εθνικής Ομάδας. Η συνεργασία ανακοινώθηκε, από κοινού, στην πρώτη προπόνηση της Εθνικής Ελλάδος εν όψει των αγώνων για την προκριματική φάση του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2018 εναντίον της Εσθονίας και του Βελγίου.

Ο εκπρόσωπος ΕΠΟ και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Τάκης Παπαχρήστος, δήλωσε σχετικά: «Εκ μέρους της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, καλωσορίζω την εταιρεία Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας ως χορηγικό συμπαίκτη της Εθνικής. Με μεγάλη χαρά διαπιστώνουμε ότι η ομάδα των εταιρειών  που διαχρονικά βρίσκεται δίπλα στους διεθνείς μας, διαρκώς διευρύνεται και εμπλουτίζεται από νέους συμπαίκτες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς, καταλαμβάνοντας μάλιστα κορυφαίες θέσεις της. Η «Αέριο Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας», που είναι ο νούμερο 1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων, από σήμερα είναι ο νεότερος συμπαίκτης της Εθνικής. Ευχαριστούμε την εταιρεία για την εμπιστοσύνη της και για τη συνεργασία της, η οποία είμαι σίγουρος ότι θα είναι εποικοδομητική και θα προσφέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα  σε όλους μας.

Επ’ ευκαιρία, εύχομαι καλή επιτυχία στον προπονητή και στους διεθνείς μας στους δύο δύσκολους αγώνες εναντίον της Εσθονίας και του Βελγίου. Είναι ευκόλως εννοούμενο, αλλά δεν θα το παραλείψω: ο κ. Σκίμπε και οι παίκτες μας απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη μας και τη στήριξη της νέας διοίκησης της ΕΠΟ. Θα είμαστε δίπλα τους. Άλλωστε, ανεξάρτητα από την εκλογή μας, είμαστε μαζί τους από την εκκίνηση της προσπάθειάς τους και θα είμαστε μέχρι το τέλος της».

Ο Γενικός Διευθυντής της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ κ. Federico Regola δήλωσε πως αποτελεί μεγάλη τιμή για την εταιρεία η ευκαιρία της στήριξης της Εθνικής Ελλάδος από το ρόλο του χορηγού, ένα ρόλο τον οποίο δεσμεύτηκε να υπηρετήσει με υπερηφάνεια και συνέπεια. Τέλος, σε άπταιστα ελληνικά ευχήθηκε «Καλή επιτυχία στην Εθνική Ομάδα».

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας, δήλωσε: «Η χορηγία της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου αποτελεί ξεχωριστή τιμή για την ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που παραμένει πιστή στη στρατηγική της να υπηρετεί και να στηρίζει την ελληνική κοινωνία, μέσα από τις καινοτόμες και αξιόπιστες υπηρεσίες της, όπως άλλωστε κάνει τα 17 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα. Από το 2000 δίνει ενέργεια σε περισσότερα από 340.000 νοικοκυριά και πάνω από 8.000 επιχειρήσεις, αποτελώντας, σε αριθμό συνδέσεων, το μεγαλύτερο πάροχο ενέργειας στη χώρα, μετά τη ΔΕΗ. Τώρα στηρίζει με όλη της την ενέργεια και την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου αναλαμβάνοντας το ρόλο του «ένθερμου» χορηγού της. 

Η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ πιστεύει στο ελληνικό αθλητικό πνεύμα και στις αποδεδειγμένες ικανότητες της Εθνικής μας Ομάδας και δεσμεύεται να τη στηρίζει ώστε να κάνει περήφανους τους Έλληνες σε κάθε γωνιά της γης. Της ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή επιτυχία στους δύσκολους αγώνες της για το Παγκόσμιο Κύπελλο».

Η εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων, έχοντας επιτύχει διείσδυση 56% του φυσικού αερίου στις περιοχές που εξυπηρετεί, ενώ σύντομα θα επεκταθεί πανελλαδικά, όπου υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου. Παράλληλα, σφράγισε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας, λαμβάνοντας από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) άδεια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας 350 MW για διάρκεια 20 ετών. Έτσι η εταιρεία θα παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας, προσφέροντας συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες ρεύματος και φυσικού αερίου σε επαγγελματικό και οικιακό επίπεδο σε όλη την Ελλάδα. 

Η εταιρεία είναι το αποτέλεσμα της επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ της ελληνικής ΔΕΠΑ και του ιταλικού κολοσσού ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατέχουν το 51% και 49% της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος.
Τέλος, είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Twitter, Instagram and Linkedin), διασφαλίζοντας μια άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.