Η πρώτη διεθνής διοργάνωση esports για Εθνικές Ομάδες διεξήχθη σε διάστημα τριών ημερών με χώρες από διάφορες περιοχές της FIBA, όπως τηνΩκεανία, τη Νοτιοανατολική Ασία, τη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και τη Νότια Αμερική, που διαγωνίστηκαν με γεωγραφικά κριτήρια.
Η επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης αποδεικνύεται από τους αριθμούς προβολής και από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Το event μεταδόθηκε σε 100 διαφορετικές περιοχές παγκοσμίως, σημειώνοντας πάνω από 5 εκατομμύρια προβολές μόνο από τους λογαρισμούς στα social media της FIBA και των Εθνικών Ομοσπονδιών.
Μόνο στην Ισπανία μετρήθηκαν 2,1 εκατομμύρια impressions, 1,7 εκατομμύρια views και 9,8 εκατομμύρια ώρες προβολής, ενώ έφτασε στα 1,4 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές μόνο μέσα από τον λογαριασμό στο Twitter.
Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ιστορικά διοργάνωσης, η FIBA έχει πλέον περισσότερες από 35 Εθνικές Ομοσπονδίες που ενδιαφέρονται για το επόμενο τουρνουά FIBA esports, και τα σχέδια για τη διοργάνωσή του βρίσκονται σε εξέλιξη.
“Ήταν μια τεράστια επιτυχία και ταυτόχρονα πολύ διασκεδαστικό. Είμαστε ενθουσιασμένοι για την προοπτική διοργάνωσης περισσότερων τουρνουά FIBA esports στο μέλλον”, δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της FIBA, Ανδρέας Ζαγκλής.
“Το κεντρικό συμβούλιο της FIBA αναγνώρισε αυτήν την πρωτοβουλία για τα esports ως απόλυτα σχετική και συνεπής με τον στρατηγικό στόχο για τη διεύρυνση της οικογένειας της FIBA. Αυτή η διοργάνωση ήταν σπουδαία για την προώθηση του μπάσκετ”.
Η παραγωγή όλης της σειράς FIBA Esports Open 2020 έγινε από το ολοκαίνουργιο Esports Studio που βρίσκεται στη Ρίγα της Λετονίας, με ζωντανή καθημερινή μετάδοση των πιο σημαντικών αγώνων της ημέρας.
Πενήντα τέσσερα ματς προβλήθηκαν σε περισσότερους από 100 διαφορετικούς προορισμούς παγκοσμίως, που αντιστοιχούν σε συνολική παραγωγή 40 ωρών.
Κάθε παιχνίδι μεταδόθηκε ζωντανά στα κανάλια Facebook, Twitch και YouTube της FIBA, ενώ κάθε ένα από τα 18 παιχνίδια που μεταδόθηκαν ζωντανά στο καθημερινό σόου, είχε live σχολιασμό στα Αγγλικά.
Η FIBA είχε μια εκτεταμένη ομάδα ανθρώπων που εργάζονταν στην παραγωγή μαζί με 10 Εθνικές Ομοσπονδίες, χρησιμοποιώντας το Spalk για να προσθέσουν τα δικά τους σχόλια στη γλώσσα που προτιμούσαν.
Η Αυστραλία, η Αργεντινή, η Ιταλία, οι Φιλιππίνες και η Σαουδική Αραβία επικράτησαν στις περιφέρειές τους και αναδείχτηκαν νικήτριες μεταξύ των 17 συμμετεχόντων χωρών από όλο τον κόσμο.