Οι δυο θεσμικοί φορείς του αθλήματος έχουν κάνει νέα αρχή κοινών δράσεων για ζωτικά θέματα και έχοντας κοινή αρχή ότι το μπάσκετ είναι ενιαίο και πρέπει να επιστρέψει

Νέα εποχή αγαστής συνεργασίας για όλα τα θέματα που προάγουν το μπάσκετ, είτε σε επαγγελματικό, είτε σε ερασιτεχνικό επίπεδο, έχουν εγκαινιάσει η ΕΟΚ και ο ΕΣΑΚΕ, ύστερα από την αλλαγή διοίκησης της ομοσπονδίας. Στον πρώτο μήνα της προεδρίας του Βαγγέλη Λιόλιου και της νέας διοίκησης του, το θέμα της εκστρατείας εμβολιασμών, βρίσκεται στα πρώτα θέματα της ατζέντας της ΕΟΚ.

Η προβολή της εκστρατείας των εμβολιασμών, ήταν το κύριο αντικείμενο συζήτησης του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων της ΕΟΚ και εκπροσώπου της στο Δ.Σ του ΕΣΑΚΕ, Κωνσταντίνου Ασημακόπουλου με τον  επιχειρησιακό διευθυντή (Chief Operating Officer) κ. Κωνσταντίνο Μουλινό. Στην έναρξη της νέας συνεργασίας ΕΟΚ-ΕΣΑΚΕ, οριοθετήθηκε ο συντονισμός σε επίπεδο στρατηγικής και επικοινωνίας στα θέματα marketing και εμπορικών ζητημάτων, καθώς αποτελεί κοινό πιστεύω των δυο θεσμικών φορέων, ότι το μπάσκετ είναι ενιαίο και ως προϊόν, θα έχει κατακόρυφα αυξημένη δυναμική στην επικοινωνία του και στην διείσδυση του στην ελληνική κοινωνία, μόνο με αυτή την κοινή κατεύθυνση και στόχο.

Στην πρώτη συνάντηση των εκπροσώπων ΕΟΚ και ΕΣΑΚΕ, επιβεβαιώθηκε η κοινή αρχή για την προβολή των αξιών του αθλήματος, εκτός των 4 γραμμών του γηπέδου μπάσκετ, καθώς και η επιστροφή του στην κοινωνία, ύστερα από μακρόχρονο διάστημα αποξένωσης του από την πλειοψηφία του φίλαθλου πληθυσμού.

Το πρώτο εγχείρημα της συνεργασίας ΕΟΚ-ΕΣΑΚΕ που θέτει τον πήχη των στόχων στο σημείο που θα έπρεπε να ήταν και τα προηγούμενα χρόνια, αποτελεί η καμπάνια των εμβολισμών κατά του Covid-19. Oυσιαστικά, η κοινή εκστρατεία εμβολιασμού από τους δυο φορείς και κυρίως από την διοίκηση του αθλήματος που είναι η ΕΟΚ, έχει στόχο την ευαισθητοποίηση του φίλαθλου κοινού, έχοντας αρωγούς την ΓΓΑ και τις ΚΑΕ.