F1: Η οικογένεια Ρόσμπεργκ

Ο κόσμος της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι γεμάτος ιστορίες και γεγονότα όπως λόγου χάρη τον μπαμπά και γιο Ρόσμπεργκ που γεννήθηκαν για να οδηγούν.

Ο κόσμος της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι γεμάτος ιστορίες και γεγονότα όπως λόγου χάρη τον μπαμπά και γιο Ρόσμπεργκ που γεννήθηκαν για να οδηγούν.
Ο Keke Rosberg, είναι πατέρας του παγκόσμιου πρωταθλητή στην F1 το 2016, Nico Rosberg.
Ο Keke αγωνίστηκε σε 114 Grand Prix της F1 με τις ομάδες των Theodore, ATS, Wolf, Fittipaldi, Williams και McLaren. Συνολικά κέρδισε 5 αγώνες και κατέκτησε τον τίτλο το 1982. Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον γιο του, οι δύο Rosberg έγιναν μόλις το δεύτερο δίδυμο πατέρα-γιου με τουλάχιστον ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, μπαίνοντας σε ένα ξεχωριστό club μαζί με τους Graham και Damon Hill.
Ο Keijo Erik Rosberg γεννήθηκε στις 6 Δεκεμβρίου του 1948 στην Στοκχόλμη της Σουηδίας από Φινλανδούς γονείς, όταν εκείνοι ακόμη σπούδαζαν στην πρωτεύουσα της χώρας. Η πρώτη εμπειρία του πίσω από το τιμόνι ήταν αρκετά επεισοδιακή. Ενώ καθόταν μόνος του στο παρκαρισμένο αυτοκίνητο της οικογένειας, ο μικρός Keijo έβαλε μπροστά τον κινητήρα και λίγο αργότερα τράκαρε πάνω στην πόρτα του γκαράζ.
Πάρα το ανορθόδοξο αυτό συμβάν, ξεκίνησε να τρέχει στα καρτ από πολύ νεαρή ηλικία. Τα όμορφα συναισθήματα που συνοδεύουν την οδήγηση και τους αγώνες ταχύτητας άρχισαν να τον συνεπαίρνουν όλο και πιο πολύ. Μέχρι τα τέλη της εφηβικής του ηλικίας είχε ήδη διαγράψει μια επιτυχημένη πορεία στους αγώνες καρτ, κατακτώντας πέντε φορές το Φινλανδικό Πρωτάθλημα Καρτ όπως και το αντίστοιχο Σκανδιναβικό/Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 1973.
Παρά το γεγονός ότι ο πρωταρχικός στόχος της ζωής του ήταν να γίνει οδοντίατρος ή προγραμματιστής υπολογιστών, οι συγκυρίες που έφεραν τα πρώτα στάδια της καριέρας του τον οδήγησαν σε βασική ενασχόληση με τα μηχανοκίνητα σπορ. Οι γονείς του άλλωστε ήταν επίσης οδηγοί αγώνων και είχαν λάβει συμμετοχή σε διάφορα τοπικά Ράλι της Φινλανδίας.
Η επιτυχία του Keijo στα καρτ τού άνοιξε τον δρόμο για καινούριες αγωνιστικές εμπειρίες, καθώς το 1975 ξεκίνησε να λαμβάνει μέρος σε πολλές μικρές διοργανώσεις αγώνων formula, ταξιδεύοντας σε όλες τις ηπείρους του κόσμου ώστε να εμπλουτίσει το αγωνιστικό του βιογραφικό. Οδηγώντας κυρίως για την ομάδα του Fred Opert, κατάφερε και κέρδισε αρκετούς αγώνες σε όλες τις μικρές κατηγορίες, ενώ οι πίστες τον βρήκαν να μονομαχεί ουκ ολίγες φορές με μελλοντικούς αστέρες του motorsports, όπως ο Gilles Villeneuve. Το ψευδώνυμο “Keke” με το οποίο είναι σήμερα γνωστός στους λάτρεις των αγώνων καθιερώθηκε από τον ίδιο εκείνη τη χρονική περίοδο, ώστε να διευκολύνει τα μέσα ενημέρωσης να θυμούνται πιο εύκολα το όνομά του.
«Μια φορά κι ένα κάποτε, ήταν ο Νίκο.

Πατέρας του πιτσιρικά ήταν ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 για το 1982, ο Κέκε Ρόσμπεργκ, κι έτσι ο Νίκο από πολύ μικρή ηλικία αποφάσισε ν’ ακολουθήσει τα βήματα του μπαμπά του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το αγόρι- ήταν εμφανές- διέθετε σπουδαίο ταλέντο και γρήγορα ξεχώρισε μέσα στον αγωνιστικό όχλο σαν αντεστραμμένη μύγα που έπεσε στο γάλα (καθότι πάλλευκος, αυτός μάλλον θα εκτελούσε χρέη γάλακτος), όμως είχε μια «ανίατη» αχίλλειο πτέρνα- τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός κέρδιζε παντού και πάντα τον Ρόσμπεργκ: στα καρτ, στη Φόρμουλα Α, ύστερα στη Φόρμουλα Σούπερ Α και, τέλος, στη Φόρμουλα 1.
Ο Χάμιλτον γινόταν πάντοτε… Λιούις και συνέλλεγε παντός είδους πρωταθλήματα, με αποκορύφωμα τα 3 που πήρε στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τα 2 να έρχονται το 2014 και το 2015, όντας teammate στη Μερσέντες με τον παιδικό του φίλο.
Ωστόσο, το 2016 είχε φτάσει η στιγμή της εξιλέωσης: ο Ρόσμπεργκ, εκμεταλλευόμενος το νωχελικό ξεκίνημα του “Billion Dollar Man” στο πρωτάθλημα και το γεγονός πως ο Χάμιλτον τον είχε υποτιμήσει- πιστεύοντας ότι, λόγω δυνατοτήτων, μπορεί να «γυρίσει» υπέρ του την κατάσταση ανά πάσα στιγμή-, μπήκε στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν παίζοντας με τα λευκά στην σκακιέρα του τίτλου.
Μετά την εγκατάλειψη, μάλιστα, του Άγγλου στη Μαλαισία λόγω σπασμένου κινητήρα (ναι, ενίοτε γίνονται και τετράτροχα «θαύματα»), έγινε το απόλυτο φαβορί και παρά τη λυσσώδη αντεπίθεση που εξαπέλυσε ο μεγάλος του αντίπαλος, κατάφερε να διαχειριστεί με μαεστρία το προβάδισμά του και στο Άμπου Ντάμπι να πάρει το στέμμα του παγκόσμιου πρωταθλητή σπίτι του.
Ο Νίκο μόλις είχε ρίξει στο καναβάτσο την προσωπική του Νέμεση και μπορούσε, επιτέλους, να γευτεί με την ψυχή του την σαμπάνια που για πρώτη φορά μετά από καιρό είχε γεύση νέκταρ κι όχι πολυκαιρισμένου ξυδιού. Με την ανέλπιστη, σχεδόν, επικράτησή του ο Ρόσμπεργκ έγινε με τον Κέκε μόλις το δεύτερο δίδυμο πατέρα- γιου που ανεβαίνει στην κορυφή του μηχανοκίνητου Έβερεστ (πρώτοι «διδάξαντες» ήταν οι Γκράχαμ και Ντέιμον Χιλ).
Πριν προλάβει, ωστόσο, να κοπάσει ο θόρυβος του θριάμβου, ο Γερμανός πιλότος αποφάσισε να προκαλέσει έναν ακόμη πιο εκκωφαντικό: «Αποσύρομαι από την ενεργό δράση, καθώς θέλω ν’ αφοσιωθώ στην οικογένειά μου. 25 χρόνια στους αγώνες είναι πάρα πολλά και τώρα που πέτυχα το μεγάλο μου στόχο αισθάνομαι πως δεν έχω την ίδια δίψα για να συνεχίσω», δήλωσε και έφυγε με το κεφάλι ψηλά.
ΠΗΓΕΣ: Wikipedia, menshouse, motonews


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.