Ο Έλληνας πρωταθλητής της SP Tableware κατάφερε να ελέγξει τους επιτιθέμενους στο δυσκολότερο ετάπ του φετινού, 17ου γύρου Ελλάδας

Ο Έλληνας πρωταθλητής της SP Tableware κατάφερε να ελέγξει τους επιτιθέμενους στο δυσκολότερο ετάπ του φετινού, 17ου γύρου Ελλάδας, και αν και στάθηκε πολύ άτυχος, ο κανονισμός τον προστάτευσε, διατηρώντας την γαλάζια φανέλα στην κατοχή του.

Το τρίτο ετάπ ήταν 141,8 χιλιομέτρων και από τα πρώτα χιλιόμετρα, λίγο μετά το Μεσολόγγι αποσπάστηκαν 9 ποδηλάτες που απέκτησαν ένα πλεονέκτημα μέχρι και 2,5 λεπτά. Όμως η ομάδα του Γιάννη Ταμουρίδη κατάφερε να τους ελέγξει και να τους πιάσει λίγο πριν την τελευταία ανηφόρα.

Με την εξαιρετική δουλειά της ελληνικής ομάδας, όλα έδειχναν ότι ο έλληνας πρωταθλητής δεν θα είχε κανένα πρόβλημα για να κρατήσει την πρώτη θέση στην γενική κατάταξη, αλλά οι γερμανοί Νικλας Άρντ και Στέφαν Σάφερ της LKT Brandeburg επέλεξαν άλλο τρόπο για να τον βγάλουν από την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.

Στα τελευταία 150 μέτρα ο Άρντ έριξε τον Γιάννη Ταμουρίδη και ο Σάφερ πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, παίρνοντας και δέκα δευτερόλεπτα μπόνους. Ωστόσο εδώ ο κανονισμός προστατεύει αυτούς που στέκονται άτυχοι στα τελευταία τρία χιλιόμετρα και έτσι στον Ταμουρίδη καταγράφηκε ο ίδιος χρόνος με τον νικητή.

Ο ποδηλάτης της SP Tableware χαρακτηριστικά ανέφερε μετά το ετάπ: “Ήταν κίνηση… καμικάζι. Ο Γερμανός ερχόταν επάνω μου και παρόλο που με έβλεπε δεν άλλαξε κατεύθυνση. Ήταν έλλειψη σεβασμού στη δουλειά που κάναμε. Σήμερα η ομάδα μου ήταν μπροστά και «τραβούσε» 120 χλμ για να φθάσει τους 9 αποσπασμένους και το ευχαριστώ ήταν να πάμε στο σπριντ τερματισμού με αυτή την αντικανονική συμπεριφορά”. 

Έτσι. τα μπόνους δευτερόλεπτα μείωσαν τη διαφορά από τα 11 δευτερόλεπτα πλεονέκτημα που είχε σήμερα το πρωί ο Ταμουρίδης στο 1 και πλέον οι δύο τελευταίες ημέρες αναμένονται συναρπαστικές, αφού οι δύο πρωταγωνιστές αναμένεται να δώσουν σπουδαία μάχη ακόμα και για τα μπόνους δευτερόλεπτα.

Ο Γιάννης Ταμουρίδης τραυματίστηκε στον δεξί ώμο, στο γόνατο και τον μηρό από την πτώση του.

Απομένουν τα δύο τελευταία ετάπ, Δελφοί – Μαραθώνας (172,4 χλμ) και Μαραθώνας -Αθήνα (θα γίνει σιρκουί στο κέντρο της Αθήνας 12 στροφών, συνολικά πάντως θα κάνουν 104 χλμ) για να ολοκληρωθεί ο γύρος.

*Τα μπόνους δευτερόλεπτα είναι 10-6-4 στους τρεις πρώτους κάθε ετάπ.