Το “GameOn, World” είναι η πρόκληση της NIKE που περιλαμβάνεται στη νέα της διαφημιστική καμπάνια, η οποία είναι εμπνευσμένη από την τελευταία αναβάθμισητου NIKE+. Το Nike+ Basketball και το Nike+ Training παρουσιάζουν τη δημιουργία δύο νέων εμπειριών NIKE+ για τους αθλητές σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου. Θα συνδυαστούν με το Nike+ Running και το Nike+ FuelBand για να δημιουργήσουν ένα ολόκληρο ψηφιακό οικοσύστημα για τους αθλητές, όπου το NikeFuel είναι η παγκόσμιαμονάδα μέτρησης, που παρέχει έμπνευση, κίνητρο και συναγωνισμό.
Η καμπάνια ξεκινά με την ταινία “GameOn, World”, που μας μεταφέρει στον κόσμο ενός βιντεοπαιχνιδιού, για να παρουσιάσειτον τρόπο με τον οποίο το NIKE+ ενώνει τον κόσμο του αθλητισμού με τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις εμπειρίες για αθλητέςκάθε επιπέδου. Στην ταινία βλέπουμε τον κεντρικό ήρωα να χρησιμοποιεί τις συσκευές NIKE+ για να συγκεντρώσει NikeFuel μέσα από μια σειρά αναμετρήσεων. Ο ήρωας μας καλείται μέσω τουNike+ Basketballνα ξεπεράσει δύο εξαιρετικά πεισματάρηδες και αυταρχικούς χαρακτήρες-τον πρώτο υποδύεται ο VingRhames, ενώ ο δεύτερος είναι εμπνευσμένος από τον LeBronJames.
Η καμπάνια “GameOn, World” ουσιαστικά προκαλεί τους χρήστες του NIKE+ να δημιουργήσουν και να ξεπεράσουν τις καλύτερες επιδόσεις τους.
Κάθε εμπειρία NIKE+ θα καταγράφεταιμε την χρήση μιας ειδικής μονάδας μέτρησης, η οποία θα προκαλεί τους χρήστες να ξεπεράσουν τις επιδόσεις τους. Συγκεκριμένα, αν είστε δρομέας, το “GameOn, World” σας προκαλεί να καταγράψετε περισσότερα μίλια από ποτέ, αν είστε χρήστης του Nike+ FuelBand, η πρόκληση είναι ολοένα και περισσότερα Fuels. Αν είστε αθλητής του μπάσκετ, θα θέλετε να “πετάξετε” όπως ποτέ άλλοτε και να δημοσιεύσετε φωτογραφίες με τα καρφώματάσας. Αν το πάθος να φτάσετε στα όρια των δυνατοτήτων σας, σάς οδηγήσει στην εμπειρία του Nike+ Training, η πρόκληση θα είναι να ξεπεράσετε τα περισσότερα σετ προπόνησης.
“Οι αθλητές σε κάθε σημείο του κόσμου γνωρίζουν ότι για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους θα πρέπει πρώτα να τις μετρήσουν. Το Nike+ Basketball και το Nike+ Training είναι επαναστατικές εμπειρίες. “Οι πληροφορίες που είναι σε θέση να προσφέρουν οι δύο αυτές υπηρεσίες επιτρέπουν στους αθλητέςνα μετρούν στοιχεία που ποτέ άλλοτε δεν μπορούσαν να μετρήσουν”δήλωσε ο GregHoffman, NIKE VicePresidentofGlobalBrandCreative.”Θέλουμε να προκαλέσουμε και να εμπνεύσουμε τους αθλητές σε ολόκληρο τον κόσμο να επιτύχουν και να μετρήσουν τις καλύτερες επιδόσεις τους και η καμπάνια “GameOn, World” θα αποτελέσει το σημείο έναρξης για εκατομμύρια αθλητές παγκοσμίως.”
Η εφαρμογή Nike+ Basketball αναλύει τα δεδομένα του αγώνα του χρήστη, για να προσφέρει πληροφορίες σχετικά με το ύψος των αλμάτων, το βαθμό της προσπάθειας και την ταχύτητά του σε κάθε αγώνα.Διαθέτει επίσης τη λειτουργία “Showcase” η οποία επιτρέπει στους παίκτες να καταγράψουν ένα κάρφωμα και να προβάλουν τα σχετικά δεδομένα στο βίντεο, το οποίο μπορούν στη συνέχεια να κοινοποιήσουν στους φίλους τους μέσω των προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το Nike+ Training περιλαμβάνειtrainingpacksαπό τους κορυφαίους αθλητές του κόσμου όπως οι LeBronJames, RafaNadal, MannyPacquiao, AllysonFelix και HopeSolo, κάνοντας την eliteπροπόνηση διαθέσιμη σε όλους. Μέσα από μια σειρά σύντομων, απαιτητικών ασκήσεων, οι χρήστες μπορούν να βελτιώσουν τη σωματική τους κατάσταση και να γίνουν ταχύτεροι και δυνατότεροι. Κάθε πρόγραμμα προπόνησης εμφανίζεται στην οθόνη ώστε να παρέχει λεπτομερή καθοδήγηση. Κατά τη διάρκεια κάθε άσκησης ή πρόκλησης τα σχετικά δεδομένα μεταδίδονται στο τηλέφωνο του χρήστη μέσω της εφαρμογής Nike+ Training. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του καθημερινό πρόγραμμα και να μοιραστεί τα δεδομένα του μέσω της εφαρμογής.
Δείτε ολόκληρο το videoεδώ http://youtu.be/SjpYA95oxyA και επισκεφθείτε το http://nikeinc.com/news/nike-gameonworld για επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό.