$79 δις δεν είναι και λίγα.
Το νέο μοντέλο παιχνιδιών “Games as a service”, που εδραιώθηκε από τις ΕΑ και Activision ήρθε για να μείνει. Ίσως να μην είναι μια “ευχάριστη μελωδία” για τους περισσότερους, όμως οι δύο εταιρείες δεν θα μπορούσαν να είναι πιο ευχαριστημένες από την πρόσφατη άνοδο τους.
Σύμφωνα με την αναφορά του DFC Intelligence, το trend των τελευταίων αυτών ετών έχει οδηγήσει τις ΕΑ και Activision σε συνολική άνοδο $79 δις από το 2012, με τα παιχνίδια, που ακολουθούν αυτό το μοντέλο να ευθύνονται κατά κύριο λόγο για αυτά τα νούμερα.
Πιο συγκεκριμένα, η αξία της Activision εκτοξεύθηκε από τα $10 δις (2012) στα $60 δις, ενώ αντίστοιχα η ΕΑ από τα $4 (2012) στα $33 δις.
Μπορεί η ΕΑ να έχει απομακρυνθεί κατά κάποιον τρόπο από αυτό το μοντέλο, λόγω της καυστικής κριτικής και της προσωρινής κατάρρευσης των μετοχών της, όμως η Activision συνεχίζει να ακολουθεί πιστά αυτό το “μονοπάτι”, με τα Destiny 2 και το πιο πρόσφατο Call of Duty: Black Ops 4 να “κρατούν ψηλά τη σημαία των Season Pass”.
Αν κρίνουμε από την έκβαση των γεγονότων, το “Games as a service” μοντέλο εδραιώνεται και αποτελεί θέμα χρόνου να το ακολουθήσουν ακόμη περισσότερες εταιρείες.
Ο Γιώργος, όταν δεν κοιμάται όρθιος, είναι αρθρογράφος του IGN Greece. Εάν θέλετε να τον κυνηγήσετε με πυρσούς και τσουγκράνες, για κάποια “πατάτα” που είπε, μπορείτε να τον βρείτε στον κοντινότερο Blacksmith, να ακονίζει τη χολή του για τα επόμενα παιχνίδια της χρονιάς.
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece