MotoGP Qatar: Η Πρεμιέρα του 2018

Δέκα χρόνια μετά από την πρώτη εκκίνηση στην πίστα Losail του Qatar κάτω από το φως των προβολέων, μία ακόμα συναρπαστική σεζόν είναι έτοιμη να ξεκινήσει.

Δέκα χρόνια μετά από την πρώτη εκκίνηση στην πίστα Losail του Qatar κάτω από το φως των προβολέων, μία ακόμα συναρπαστική σεζόν είναι έτοιμη να ξεκινήσει.

Ποιοι αναβάτες και ποιες ομάδες είναι τα φαβορί; Ποιοι είναι οι νεοφερμένοι rookies; Συλλέξαμε τις τελευταίες πληροφορίες και σας τις παρουσιάζουμε.  

Η συγκεκριμένη πίστα δεν είναι ιδιαίτερα «καλή» για τις Honda, ωστόσο τόσο οι Μαρκ Μαρκέθ και Ντάνι Πεντρόζα ήταν πολύ δυνατοί στις χειμερινές δοκιμές. Με τέσσερεις Τίτλους τα τελευταία πέντε χρόνια στη μεγάλη κατηγορία, δεν είναι εύκολο να αποκλείσει τον Μαρκέθ από τη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος και φέτος. Από την άλλη και ο Ντάνι Πεντρόζα ξεκινά δυνατά και πολλοί είναι αυτοί, οι οποίοι τον θεωρούν τον τρίτο φαβορί πίσω από τους Μαρκέθ και Ρόσι.

Στην Ducati η χρονιά ξεκινά τελείως διαφορετικά απ’ ότι τα περασμένα χρόνια, αφού από την αρχή ένας οδηγός της είναι ανάμεσα στα φαβορί για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο λόγος για τον Αντρέα Ντοβιζιόσο ,  που έχει μια πολύ καλή παρουσία στο Qatar με πολλά βάθρα στο παρελθόν. Στόχος για τους κόκκινους είναι η νίκη και αυτό ισχύει για τον πολυνίκη της Losail και κάτοχο του απόλυτου χρόνου και του ρεκόρ πίστας, Χόρχε Λορένθο.

Στο… στρατόπεδο της Yamaha ανήκει αυτός που έχει τις περισσότερες νίκες στη μεγάλη κατηγορία και δεν είναι άλλος από τον Βαλεντίνο Ρόσι (τέσσερις πρωτιές έναντι τριών του Ισπανού). Ο Δόκτορ Ρόσι έχει την παράδοση με το μέρος του στο Qatar, ωστόσο φέτος έδειξε λίγο αδύναμος στις χειμερινές δοκιμές και περιμένουμε να δούμε την απόδοσή του στον πρώτο αγώνα. Το ίδιο ισχύει και για τον συναθλητή του Μάβερικ Βινιάλες.

Η ομάδα της Suzuki, γυρίζει φέτος σελίδα. Πέρυσι ταλαιπωρήθηκε όλη τη σεζόν από λάθος επιλογές και προβλήματα αξιοπιστίας. Φέτος ξεκινά με αισιοδοξία το Πρωτάθλημα, έχοντας το έμπειρο Αντρέα Ιανόνε και τον Άλεξ Ρινς.

Πρόοδο έχει κάνει και η Aprilia με κορυφαίο αναβάτη τον Αλέιξ Εσπαργκαρό και οι Ιταλοί θέλουν να περάσουν τους Αυστριακούς της KTM. Αυτοί θέλουν να ξεπεράσουν τόσο την Aprilia όσο και την Suzuki, με τη βοήθεια των Πολ Εσπαργκαρό και Μπράντλεϊ Σμιθ 

Ποιοι είναι οι νέοι;

Ο 24χρονος Φράνκο Μορμπιντέλι (Marc VDS Honda) ήρθε στα MotoGP ως Πρωταθλητής της Moto2 και ήταν ο πιο γρήγορος από τους Rookies στο Qatar.

Συναθλητής του Μορμπιντέλι στην Marc VDS Honda ο Ελβετός Τόμας Λούθι ήταν ο δεύτερος ταχύτερος στην Moto2 πέρυσι. Αν η ατυχία μείνει μακριά από τον 32χρονο θα δούμε μία έκπληξη όσο αφορά την ταχύτητα και την μαχητικότητα σε κάθε διοργάνωση.

Ο Τακαάκι Νακαγκάμι (LCR Honda IDEMITSU) έκανε πολύ καλή πρώτη εμφάνιση στις δοκιμές του Qatar. Ο 26χρονος Γιαπωνέζος έχει θητεία τόσο στο κύπελλο Red Bull Rookies όσο και δύο τίτλους στο Γιαπωνέζικο πρωτάθλημα Moto2.

O Χαφίζ Σιαχρίν (Yamaha Tech3) 24 ετών έδειξε να προσαρμόζεται ταχύτατα στη μεγάλη κατηγορία. O Βασιλιάς των Pocket Bikes της Μαλαισίας, θήτευσε στο Πρωτάθλημα Asia Road Racing και το FIM CEV Repsol, πριν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto2 και το Παγκόσμιο Moto2.

Ξαβιέ Σιμεόν (Reale Avintia Racing Ducati) Μετά από το πέρασμα στο κύπελλο Superstock 1000 το 2009 ο 29χρονος Βέλγος είναι στην Moto 2 τα τελευταία 8 χρόνια και σίγουρα έχει την ωριμότητα και την ταχύτητα για τα MotoGP. 


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.