Ευρωπαϊκή Ένωση σε φάση εξωστρέφειας

Πολιτική προώθησης των γεωργικών προϊόντων διατροφής στις αγορές με το υψηλότερο δυναμικό ανάπτυξης εκτός των συνόρων της θα ακολουθήσει το έτος 2019, ώστε να στηριχθούν οι Ευρωπαίοι παραγωγοί

Τα προγράμματα του 2019 για την προώθηση των γεωργικών προϊόντων διατροφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα επικεντρωθούν κυρίως στις αγορές εκτός αυτής, με το υψηλότερο δυναμικό ανάπτυξης. Η Ευρώπη είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός ποιοτικών τροφίμων και ποτών στον κόσμο και η Ε.Ε. θέλει να επενδύσει σε αυτό.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε στις 14 Νοεμβρίου το πρόγραμμα εργασίας για την πολιτική προώθησης του 2019. Αυτό προβλέπει τη διάθεση 191,6 εκατ. ευρώ για προγράμματα που έχουν επιλεγεί για συγχρηματοδότηση από την Ε.Ε. – αύξηση κατά 12,5 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2018.
Επίσης, 89 εκατ. ευρώ θα χορηγηθούν για εκστρατείες στις χώρες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, όπως ο Καναδάς, η Κίνα, η Κολομβία, η Ιαπωνία, η Κορέα, το Μεξικό και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Μέρος των χρημάτων θα διατεθεί για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων, όπως οι επιτραπέζιες ελιές.
Ο Επίτροπος Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης, Φιλ Χόγκαν, δήλωσε: “Η Ευρώπη είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός ποιοτικών τροφίμων και ποτών στον κόσμο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στις προσπάθειες προώθησης το 2019, θα προβάλουμε περισσότερο αυτό το γεγονός τόσο στην ΕΕ, όσο και σε τρίτες χώρες με υψηλό δυναμικό ανάπτυξης, προς όφελος των Ευρωπαίων γεωργών και παραγωγών γεωργικών προϊόντων διατροφής”.
Και συμπλήρωσε: “Η αύξηση του αριθμού των εμπορικών συμφωνιών μας συνεπάγεται περισσότερες ευκαιρίες για τους παραγωγούς μας, ενώ παράλληλα η Επιτροπή είναι αποφασισμένη να τους στηρίζει στην προώθηση και την εξαγωγή των προϊόντων τους”.
Στο εσωτερικό της Ε.Ε. δίνεται έμφαση σε εκστρατείες προώθησης των διαφόρων ευρωπαϊκών συστημάτων και σημάτων ποιότητας, όπως η προστατευόμενη ονομασία προέλευσης (ΠΟΠ), οι προστατευόμενες γεωγραφικές ενδείξεις (ΠΓΕ) και τα εγγυημένα παραδοσιακά ιδιότυπα προϊόντα (ΕΠΙΠ), καθώς και τα βιολογικά προϊόντα.
Επιπλέον, ένα ποσοστό της χρηματοδότησης προορίζεται για ορισμένους συγκεκριμένους τομείς, όπως το ρύζι από βιώσιμες καλλιέργειες και τα οπωροκηπευτικά. Τα τελευταία επιλέχθηκαν ειδικά με σκοπό την προώθηση της υγιεινής διατροφής μεταξύ των καταναλωτών της Ε.Ε..
Οι προσκλήσεις υποβολής προτάσεων για συγκεκριμένες εκστρατείες θα δημοσιευτούν τον Ιανουάριο του 2019. Θα απευθύνονται σε ευρύ φάσμα οργανισμών, όπως εμπορικές ενώσεις, οργανώσεις παραγωγών και ομάδες αρμόδιες για την προώθηση γεωργικών προϊόντων διατροφής.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.