Cyberpunk 2077: 9 νέες λεπτομέρειες που μάθαμε μετά την E3

Θα μιλήσουμε επιστημονικά.Έχουν περάσει αρκετές μέρες από την E3 2018 και ομολογουμένως τα νέα για...

Θα μιλήσουμε επιστημονικά.

Έχουν περάσει αρκετές μέρες από την E3 2018 και ομολογουμένως τα νέα για τα παιχνίδια που παρουσιάστηκαν εκεί πέφτουν βροχή.

Στο κέντρο του ενδιαφέροντος φαίνεται να είναι το Cyberpunk 2077 και όχι άδικα, καθώς το τρέιλερ μας έκανε να ανυπομονούμε ακόμα περισσότερο για το παιχνίδι. Φυσικά, μέσα από την πληθώρα ερωτήσεων που δέχθηκε η CD Projekt Red, μάθαμε και νέα στοιχεία για τον τίτλο, που θα δούμε παρακάτω.

Δεν μπορείτε να οδηγήσετε τα ιπτάμενα αυτοκίνητα

Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα είναι σήμα κατατεθέν για τα sci-fi παιχνίδι και υπάρχουν πολλά τέτοια στην Night City. Ωστόσο, μην βιαστείτε να χαρείτε, καθώς δεν θα μπορείτε να τα οδηγήσετε στην πραγματικότητα. Πιθανότατα ή θα είναι διακοσμητικά ή θα χρησιμοποιηθούν ως μέσο για Fast Travel:

“Όταν πρόκειται για ιπτάμενα οχήματα” δήλωσε ο Maciej Pietras στο Rock Paper Shotgun, “ναι, θα υπάρξουν στιγμές που θα μπορείτε να πετάξετε αλλά δεν θα είστε σε θέση να τα ελέγξετε”.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όμως ποδήλατα

Το demo του Cyberpunk έδειξε ένα όμορφο ρετρο-φουτουριστικό αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν θα είναι η μόνη επιλογή για μετακίνηση. Μιλώντας στο PC Gamer, ο Max Pears εξήγησε ότι η οδήγηση θα είναι πραγματικά ελεύθερη, και είπε ότι υπάρχουν περισσότερα από αυτό που είδαμε:

“Τα αυτοκίνητα είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους πρόκειται να διασχίσετε τη πόλη. Δεν είναι μόνο μέσα από τα αυτοκίνητα, καθώς υπάρχουν και ποδήλατα.

Μην περιμένετε να συναντήσετε την Ciri

Έχουν ειπωθεί πολλά σε μια συγκεκριμένη ενότητα στο The Witcher 3, όταν η κόρη του Geralt, Ciri, περιγράφει μια εναλλακτική πραγματικότητα που επισκέφθηκε που ακούγεται καταπληκτικά σαν τον κόσμο του Cyberpunk. Πολλοί περιμένουν τη Ciri να εμφανιστεί τουλάχιστον ως Easter Egg, αλλά μια συνέντευξη στο Polygon το κάνει να ακούγεται σαν να είναι απίθανο.

«Δεν είμαστε Kingdom Hearts», δήλωσε ο Adam Badowski. «Δεν είμαστε ενωμένοι με τα σύμπαντα, και γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί οπαδοί στην ομάδα και θα ήθελαν να έχουν τh Ciri στο παιχνίδι. Αλλά είμαι εντελώς εναντίον σε αυτή την ιδέα. “

 

Oι ικανότητες βασίζονται σε τρία classes

Μάθαμε ότι το παιχνίδι δεν σας κάνει να επιλέξετε ένα class στην αρχή, αλλά σας ζητάται να εξελίξετε το στυλ σας όσο παίζετε, αλλά ακούγεται σαν να υπάρχουν κάποιου είδους class routes: “Εστιάζουμε σε τρία βασικά classes για το ίδιο το παιχνίδι “, δήλωσε ο Kyle Rowley στο GameSpot. “Netrunner, Techie και Solo.”

Ωστόσο, το σημείο εδώ είναι ότι αυτές οι κατηγορίες είναι κατευθυντήριες γραμμές, και μπορείτε να ανακατεύετε πτυχές τους για να ταιριάζει με το πώς θέλετε να παίξετε. Ο Rowley εξήγησε: “Καθώς παίζετε μέσα στο παιχνίδι, αλλάζετε, προσαρμόζοντας την τάξη σας με βάση τα χαρακτηριστικά, τα προνόμια που επιλέγετε, το cyberware που εγκαθιστάτε, έτσι είναι ένα πολύ ρευστό class system”.

Θα εμφανιστούν και άλλα classes από το Cyberpunk 2020

Οι Netrunner, Techie και Solo προέρχονται απευθείας από το αρχικό επιτραπέζιο παιχνίδι Cyberpunk 2020, αλλά υπήρχαν περισσότερες επιλογές ρόλων. Αν και εστιάζετε σε αυτά τα τρία για τον χαρακτήρα σας, άλλες γνωστές κατηγορίες θα αντικατοπτρίζονται σε NPCs που συναντάτε. Και πάλι, ο Rowley είπε στο GameSpot:

“Τα υπόλοιπα classes που υπάρχουν στο 2020, όπως το Rockerboy και το Corporate, είναι προοπτική της ιστορίας. Θα συναντήσετε χαρακτήρες που αντιπροσωπεύουν αυτούς τους άλλους εναλλασσόμενους ρόλους, αλλά δεν είναι κάτι που θα επιτρέψουμε απαραίτητα στον παίκτη να παίζει. “

Θα έχετε πολλαπλά companions

Το demo περιελάμβανε έναν σύντροφο που ονομάζεται Jackie (αυτός είναι ο τύπος στη μέση της φωτογραφίας στο άρθρο). Βοηθούσε τον παίκτη, δείχνοντάς του αποστολές, παρέχοντας αυτοκίνητο και συμμετέχοντας σε μάχες. Φαίνεται ότι δεν θα είναι ο μόνος βοηθός NPC που θα συναντήσετε. Η συνέντευξη του PC Gamer με τον Max Pears αποκάλυψε:

“Σίγουρα θα συναντήσετε διαφορετικούς χαρακτήρες που θα έρθουν μαζί σας και σε διαφορετικές αποστολές. Έτσι υπάρχει μια σειρά από αυτούς, που συναντάτε στην πορεία”. Αυτοί οι χαρακτήρες θα έρθουν με τα δικά τους στυλ μάχης και τους ρόλους τους.

Οι συζητήσεις θα είναι αδιάλειπτες

Δεν ήταν απολύτως σαφές πώς ο παίκτης ξεκίνησε συνομιλίες με τα NPC και αποδεικνύεται ότι αυτό συμβαίνει επειδή στην πραγματικότητα δεν ξεκινούσε συνομιλία. Οι χαρακτήρες θα σας μιλήσουν και οι επιλογές διαλόγου φαινομενικά εμφανίζονται χωρίς διακοπή του παιχνιδιού. Ο Maciej Pietras είπε στο Rock Paper Shotgun:

“Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια απρόσκοπτη εμπειρία, όπου δεν βλέπετε πραγματικά τη μεγάλη διαφορά μεταξύ του παιχνιδιού και του cinematic […] Προσπαθούμε να εκφράσουμε πραγματικά τον κόσμο, την αλληλεπίδραση και τα NPC. Όταν πρόκειται για διακοπές … αναθεωρήσαμε το σύστημα του Witcher 3 και προσπαθούμε να βρούμε έναν τρόπο να γίνει η μετάβαση όσο πιο ομαλή γίνεται. Εργαζόμαστε για να δημιουργήσουμε αυτό το παράξενο συναίσθημα … όπου αν κάποιος ακόμα μιλάει μαζί σας, μπορεί να διακοπεί ο λόγος του”.

Το multiplayer θα συνδέεται με το παιχνίδι

Γνωρίζαμε ήδη ότι το Cyberpunk θα παρέχει multiplayer, αλλά ότι δεν θα είναι διαθέσιμο κατά την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Ο Max Pears είπε στο GamerHubTV ότι ο τρόπος λειτουργίας βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε έρευνα και ανάπτυξη. Κατέστησε ωστόσο σαφές ότι κάθε multiplayer θα πρέπει να φαίνεται οικείο με τους οπαδούς των παιχνιδιών της CD Projekt, ελπίζοντας ότι αποκλείει την πιθανότητα των επικίνδυνων deathmatches που βλέπουμε σε άλλα, single player παιχνίδια:

“Είμαστε πρωτίστως ένα single-player studio […] σε ο,τι μορφή και αν κυκλοφορήσει το multiplayer, απλά να ξέρετε ότι κάνουμε την έρευνα για να βεβαιωθούμε ότι θα κολλήσει στον πυρήνα μας και ως στούντιο.”

Το παιχνίδι είναι σε pre-alpha

Ίσως η μικρότερη έκπληξη σε αυτή τη λίστα. Δεν πρόκειται να παίξετε Cyberpunk 2077 σύντομα. Μιλώντας στο Bankier (μέσω του VG247), ο πρόεδρος της CD Projekt, Adam Kiciński, δήλωσε ότι το παιχνίδι βρίσκεται σε pre-alpha (ουσιαστικά, όταν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά είναι στη θέση τους, αλλά θέλουν πολύ δουλειά ακόμα).

“Αυτό το demo είναι το πιο περιποιημένο μέρος του παιχνιδιού που έχουμε τώρα”, εξήγησε, “προετοιμάστηκε κατά κάποιο τρόπο για να εμφανιστεί στους ανθρώπους έξω από την εταιρεία.”


Για περισσότερα νέα από το Cyberpunk 2077, μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.


H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι αρθρογράφος στο eSports Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming, Buddies!

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.