Πώς η Epic κλείνει τα exclusives για το Store της;

Ας μάθουμε τα μυστικά της.Ο γενικός διευθυντής της Epic, Tim Sweeney, ξεκαθάρισε τον τρόπο με τον...

Ας μάθουμε τα μυστικά της.

Ο γενικός διευθυντής της Epic, Tim Sweeney, ξεκαθάρισε τον τρόπο με τον οποίο κινείται η Epic προκειμένου να εξασφαλίσει αποκλειστικότητες για το store της.

 

Εμπορικές δεσμεύσεις προς τους πελάτες, χρηματοδοτήσεις σε developers και εγγυήσεις εσόδων φαίνεται, σύμφωνα με το pcgamer, αποτελούν τη βασική στρατηγική της Epic για το ολοκαίνουριο Store της.

Η δήλωση πάντως του Sweeney δεν ξεκαθαρίζει αν η Epic επενδύοντας σε ένα προϊόν αποφασίζει αποκλειστικά εκείνη γι’ αυτό ή αφήνει τους developers να επιλέξουν την γραμμή πλεύσης παραμένοντας η ίδια στο παρασκήνιο. Το σίγουρο όμως είναι ότι ανακατεύεται πολύ περισσότερο από ό,τι η Valve με το Steam.

Οι εγγυήσεις εσόδων, όπως αναφέραμε και πιο πριν, ουσιαστικά σημαίνουν ότι η Epic υπόσχεται πως ένα συγκεκριμένο ποσό θα φτάνει πάντα στην τσέπη του δημιουργού, ακόμα και αν το παιχνίδι δεν τα πάει τόσο καλά όσο θα ήθελαν. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο η εταιρεία έχει τον τρόπο της να βρει το απαιτούμενο ποσό και να το δώσει στους developers.

Εκτός από αυτό όμως, ο Sweeney φρόντισε να απαντήσει και σε παράπονα των χρηστών στο Twitter. Αυτό μάλιστα που κέντρισε το ενδιαφέρον του ήταν ένα post στο οποίο ο δημιουργός του αναφέρει πως “Το epic store δεν διαθέτει δυνατότητα αποστολής feedback, κριτικών, βαθμολογίας ενώ υπάρχει και πλήρης έλλειψη φόρουμ.”

H απάντηση του ήταν πως ένα review system, παρόμοιο με αυτό του marketplace της UE, είναι στα σκαριά.

Την ίδια στιγμή απάντησε και σε ένα άλλο thread, το οποίο κατηγορούσε την εταιρεία ότι μοιράζεται προσωπικά δεδομένα των παικτών. Το thread, συγκεκριμένα, υποστήριζε ότι η Epic μοιράζει απλόχερα τα δεδομένα των χρηστών της σε μια εταιρεία ονόματι Tencent, η οποία, σύμφωνα πάντα με το ίδιο post, εμφανίζεται ως μητρική της Epic.

Ο Sweeney απέρριψε, όπως ήταν αναμενόμενο, τις κατηγορίες λέγοντας πως η Tencent είναι στην ουσία ένας μικρός επενδυτής και όχι μητρική εταιρεία. Αν και δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα βέβαιοι για τον ρόλο της Tencent, μέρα με τη μέρα θα έρχονται στο φως ολοένα και περισσότερες ιστορίες σχετικά με την εταιρεία, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι στο IGN αν θέλετε να τις μάθετε πρώτοι.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.