Μπουχαλάκης: “Μας έλειψε η συνέπεια φέτος, αξίζαμε τη νίκη σήμερα” (video)

Ο Ανδρέας Μπουχαλάκης μιλώντας στον Γιώργο Αργυρόγλου έκανε μια μίνι ανασκόπηση της σεζόν και τόνισε πως η νίκη επί του Ατρόμητου ήρθε δίκαια με βάση την εικόνα του Παναιτωλικού στο δεύτερο ημίχρονο.

Ο ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού είπε μεταξύ άλλων: “Γενικά, τα τελευταία τρία τέσσερα παιχνίδια δείχνουμε κουρασμένοι ψυχολογικά και σωματικά, ίσως τα συνεχόμενα ματς και κάποια άσχημα αποτελέσματα, μας στοίχισαν. Δεν έχουμε καταφέρει να δείξουμε την ποιότητά μας αλλά πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά, στα ματς, που απομένουν. Μας έλειψε η σταθερότητα και η διάρκεια σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πρέπει να κλειδώσουμε την παραμονή όσο γίνεται πιο γρήγορα.”

Σε ότι αφορά στο αποψινό ματς τόνισε: “Σεβαστήκαμε την ομάδα του Ατρόμητου στο πρώτο ημίχρονο, δώσαμε αρκετούς χώρους, στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε πιο αποφασιστικά και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη, που την αξίζαμε με βάση την εικόνα μας.”