Ουκάκι: “Πληρώσαμε τη χαλάρωση στο δεύτερο ημίχρονο” (video)

Αμέσως μετά την ήττα από τον Παναιτωλικό με ανατροπή (1-2), ο Εχίτζε Ουκάκι μίλησε στον Αποστόλη Νταλούκα για το αρνητικό αποτέλεσμα στο Περιστέρι.