Αμέσως μετά την ήττα από τον Παναιτωλικό με ανατροπή (1-2), ο Εχίτζε Ουκάκι μίλησε στον Αποστόλη Νταλούκα για το αρνητικό αποτέλεσμα στο Περιστέρι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αμέσως μετά την ήττα από τον Παναιτωλικό με ανατροπή (1-2), ο Εχίτζε Ουκάκι μίλησε στον Αποστόλη Νταλούκα για το αρνητικό αποτέλεσμα στο Περιστέρι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ