Ελλάδα: Αναχώρησε η αποστολή για τη Στοκχόλμη (video)

Η αποστολή της Εθνικής Ελλάδος αναχώρησε το πρωί της Τετάρτης για τη Στοκχόλμη, εν όψει του φιλικού με τη Σουηδία.