Λεβαδειακός-ΠΑΟΚ 2-1: Ο Βήχος έκοψε τον… βήχα των “ασπρόμαυρων”!

Στο 40ό, ο Μπένιαμιν Βέρμπιτς εκτέλεσε φάουλ, ο Μάριος Παναγιώτης Βήχος σηκώθηκε πιο ψηλά από όλους στην περιοχή του ΠΑΟΚ και με κεφαλιά έκανε το 2-1 για τον Λεβαδειακό