Η Ευρώπη, το… Νευροκόπι και ο «αόρατος» Μήτρογλου!

Δύο μέρες τώρα η συζήτηση που γίνεται αφορά στο γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έκανε μία ακόμα εξαιρετική εμφάνιση στο Τσάμπιονς Λιγκ και όταν αγωνίζεται στην Ευρώπη χαίρεσαι να τον βλέπεις, ακόμα και όταν χάνει!

Κανένας δεν έχει άδικο. Ούτε οι συνάδελφοι στα ΜΜΕ που σχολιάζουν την αλλαγή επιπέδου των ερυθρολεύκων στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης, ούτε οι φίλοι του Ολυμπιακού που έχουν κατακλύσει με σχόλια τα social media.

Ο Μίτσελ έχει συμβάλει στην αλλαγή νοοτροπίας του Ολυμπιακού στην Ευρώπη, όπου αγωνίζεται για να κερδίσει απέναντι σε οποιονδήποτε αντίπαλο και οποιαδηποτε έδρα. Αυτό δεν μπορεί παρά να πιστωθεί στον Ισπανό τεχνικό.

Κι από τη στιγμή που ο Ολυμπιακός διεκδίκησε το ματς στο Τορίνο είναι βέβαιο ότι θα το κάνει και στη Μαδρίτη κόντρα στην Ατλέτικο, ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί στο τέλος.

Αυτά που μέχρι τώρα δεν είδα να σχολιάζονται είναι όσα βλέπουμε όλοι από τον εφετινό Ολυμπιακό συνολικά και όχι μόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Και βλέπουμε ότι ο Ολυμπιακός αγωνίζεται από την αρχή της σεζόν ουσιαστικά χωρίς σέντερ φορ και με μια φανερή διάθεση των ποδοσφαιριστών του να… επιλέγουν παιχνίδια!

Στην Ευρώπη ο Ολυμπιακός μας… βγάζει τα μάτια με τη διάθεση που επιδεικνύει να διεκδικήσει ότι του αναλογεί απέναντι σε τεράστια ονόματα, ενώ στην Ελλάδα μας… πονάνε τα μάτια μας από την άρνηση των ίδιων ποδοσφαιριστών να βγάλουν έστω και ένα μισάωρο φυσιολογικής απόδοσης κόντρα σε θεωρητικά υποδεέστερους αντιπάλους.

Επίσης,πέρυσι τέτοια εποχή ο Μήτρογλου μετρούσε ήδη ένα χατ τρικ στο Τσάμπιονς Λιγκ και 12 γκολ σε 846 λεπτά στο πρωτάθλημα. Εφέτος έχει σκοράρει μόνο ένα γκολ στην Ευρώπη και 3  (το ένα με πέναλτι) τέρματα σε 498 λεπτά στο πρωτάθλημα.

Η διαφορά ειναι εμφανής. Στην αντίπαλη περιοχή ο φορ του Ολυμπιακού είναι πια ένας ποδοσφαιριστής που τον νιώθει όλο και λιγότερο η αντίπαλη άμυνα, ενώ σαν σύνολο η ομάδα εντός συνόρων φαντάζει εύκολα αντιμετωπίσημη από μια καλά οργανωμένη άμυνα.

Ο Μίτσελ επιμένει να λέει ότι το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος έχει ανέβει. Και το λέει διαρκώς γιατί δεν θέλει να πει (ακόμα τουλάχιστον) ότι οι ποδοσφαιριστές του επιλέγουν να δείξουν το καλό τους πρόσωπο στην Ευρώπη και σνομπάρουν τις εγχωριες διοργανώσεις.

Στο Τορίνο, όταν ρωτήθηκε σχετικά, έδωσε μια απάντηση που μάλλον πέρασε στα ψιλά. Ανέφερε ότι η κριτική που ασκείται για την εικόνα του Ολυμπιακού στην Ελλάδα είναι δίκαιη και πως αυτοί που φορούν τη φανέλα της ομάδας πρέπει να αντιληφθουν ότι πρόκειται για την ίδια φανέλα ειτε παιζουν με τη Γιουβέντους, είτε με τον Εργοτέλη.

Στην Ευρωπη, λοιπόν, ότι κι αν συμβεί μέχρι το Δεκέμβριο, ο Ολυμπιακός συμμετέχει έχοντας ψηλά το κεφάλι. Στην Ελλάδα, ανεξάρτητα από το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα ως τον Μάιο του 2015, όλοι στο Ρέντη γνωρίζουν ότι Σεπτέμβριος και Οκτώβριος είναι δύο μήνες χαμένοι στη… μετάφραση!


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.