Βιολετί πτήση για Ευρώπη με πιλότο Ευθύμη!

Στην Τουλούζ θέλουν μια χρονιά που να θυμίζει τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Με πιλότο του Airbus έναν Έλληνα, τον Ευθύμη Κουλούρη.

Δεν είναι ομάδα μεγαθήριο, είναι όμως η καλή σταθερά του γαλλικού πρωταθλήματος. Από το 1983 έχει λείψει μόνο πέντε σεζόν από τη μεγάλη κατηγορία. Μεγάλη σταθερά λοιπόν.

Δεν έχει την καυτή έδρα της Σεντ-Ετιέν (chaudron, όπως λένε και στο γαλλικό χωριό), έχει όμως ωραίο γήπεδο που γίνεται έδρα όταν η ομάδα πρωταγωνιστεί. Αλλιώς…

Δεν έχει θελκτικό και πλούσιο ρόστερ και γοητευτική στο μάτι ομάδα, έχει όμως πολλούς ταλαντούχους παίκτες που ψάχνουν ένα κλικ για να κάνουν τη διαφορά. Ακόμη δεν τα έχουν καταφέρει…

Δεν έχει στον πάγκο τον προπονητή που θα ξεσηκώσει τον κόσμο, ένα Βιεϊρά της Νις για παράδειγμα, αλλά έναν γνώστη της ομάδας, τον παλιό τερματοφύλακά της Αλέν Καζανοβά, προπονητή του Χρήστου Τασουλή στη Λανς!

Δεν έχει για πρόεδρο έναν ζάπλουτο που σπαταλά χρήμα, αλλά τον νοικοκύρη Ολιβιέ Σαντράν που απλώνει το χέρι του μέχρι εκεί που φτάνει και όχι εκεί που του το κόβουν! Και το πληρώνει αυτό πολλές φορές…

Η Τουλούζ, αλλιώς Τεφεσέ (TFC) είναι μια γοητευτική ομάδα στο γαλλικό νότο στην έδρα των Airbus, ντυμένη στα βιολετί, που δεν έχει γοητεία και δεν απογειώνεται! Ακόμη.

Σταθερά στη Λιγκ1 από το 2003, ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη 17η σερί σεζόν, διάγοντας ουσιαστικά απογοητευτική τελευταία πενταετία. Η Τουλούζ ήταν 17η το 2015 και το 2016, 13η το 2017, 18η το 2018 όταν και σώθηκε στα διπλά μπαράζ με αντίπαλο την Αζαξιό, 16η την τελευταία σεζόν (με τη 2η χειρότερη αμυντική επίδοση από το 1994, 57 γκολ παθητικό, o βασικός στόπερ πάντως Ζουλιέν πήγε στη Σέλτικ και ο Ντουρμάζ στην Τουρκία και τη Γαλατά) και ουσιαστικά κρατάει από την 8η θέση του 2012 την 9η το 2014, μοναδική στο πρώτο μισό του πίνακα την τελευταία επταετία. Κατρακύλα.

Το Μουνισιπάλ δεν είναι ποτέ η καυτή έδρα, οι οπαδοί είναι πολλές φορές σε ανοιχτή κόντρα με τη διοίκηση του Ολιβιέ Σαντράν, απόρροια των φτωχών αποτελεσμάτων, γίνεται έδρα πάντως όταν η Τουλούζ πρωταγωνιστεί, όπως στα πλέι-οφ του Τσάμπιονς Λιγκ με αντίπαλο τη Λίβερπουλ, απόρροια της 3η θέσης επί Μποπ και στράικερ τον Ελμάντερ.

Και μπορεί να ξαναγίνει καλή έδρα, αν οδηγός του βιολετί Airbus αναλάβει ο αρχισκόρερ του ελληνικού πρωταθλήματος Ευθύμης Κουλούρης (23 ετών, 35 ματς, 25 γκολ, κορυφαία σεζόν στην καριέρα του) και όχι οι νεοαποκτηθέντες χαφ Mακενγκό (21 ετών, γεμάτη σεζόν στη Νις, 25 ματς, 1 γκολ) και Βενκέρ (επιστρέφει στη Γαλλία για να ξεχάσει την κακή παρουσία του στη Μονακό και λόγω τραυματισμών). 

Ο Κουλούρης έχει την ευκαιρία, από τη στιγμή που μίλησε με τον Καζανοβά και ο κόουτς τον πιστεύει, να δώσει πνοή, τόνο, ρυθμό, χαρακτήρα στην αναιμική επίθεση της Τουλούζ και να γίνει το σημείο αναφοράς, ο πυλώνας του παιχνιδιού. Αρκεί η μπάλα να φτάνει στον Έλληνα σκόρερ. Ξέρει τι να την κάνει.

Ιδίως αν συνεχίσει στην ομάδα ο Γκραντέλ των 11 γκολ στην τελευταία σεζόν, ο μόνος κι έρημος στην επίθεση Γκραντέλ των φάουλ, των σουτ και των γκολ. Μια ομάδα μόνος του στην επίθεση, αυτός που είναι περιφερειακός και έπαιζε στην κορυφή γιατί ο Ισεκά και ο Σανογκό δεν έκαναν ούτε μισό Κουλούρη! Η συνεργασία Γκραντέλ-Κουλούρη υπόσχεται γκολ και θέαμα και τελειώματα που έλειπαν από την ομάδα.

Ιδίως αν θυμηθεί τον καλό εαυτό του ο Βενκέρ και συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε πέρυσι με τη Νις ο Μακενγκό. Μαζί με Σανγκαρέ στα χαφ έχουν το κλικ της δημιουργίας, όπως και οι Αμιάν και Σιλά στα πλάγια.

Η Τουλούζ έχει φινετσάτη δημιουργικά ομάδα, παίζει γρήγορα κυρίως στην έδρα της και ο Κουλούρης προσφέρει σε αυτό το σύνολο του Καζανοβά το εύκολο γκολ που έλειπε πολύ. Κι έρχεται και με φόρα από μια καταπληκτική χρονιά με τον Ατρόμητο, την καλύτερη και πιο αποδοτική της καριέρας του.

Στα εκτός έδρας ματς των Τουλουζέν, ο κόουτς Καζανοβά καλείται να ξεχάσει ότι ήταν τερματοφύλακας και μάλιστα καλός στα νιάτα του και να βγάλει την ομάδα από την περιοχή της, να ρισκάρει για να κάνει το παραπάνω ευρωπαϊκό βήμα. Να… Ευθυμήσει δηλαδή!

Διαφορετικά, ο κόσμος είναι έτοιμος να διαμαρτυρηθεί στον Σαντράν και να απέχει από τα ματς, συνήθως παραμονής στην κατηγορία και μάχης για άνοδο στο πρώτο μισό του βαθμολογικού πίνακα. 

Στην Τουλούζ δεν θέλουν μια ακόμη χρονιά σαν τις άλλες, αλλά μια χρονιά που να θυμίζει τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Με πιλότο του Airbus έναν Έλληνα, η πτήση μοιάζει πιο ασφαλής και ο ευρωπαϊκός προορισμός πιο προσιτός…


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.