Τώρα γνωρίζουν παντού τον Ολυμπιακό

Τα οφέλη της πρώτης νίκης των «ερυθρόλευκων» επί της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με το καθαρό 2-0 είναι πολλαπλά. Δε χρειάζεται και ιδιαίτερη ανάλυση πως αύξησε τις πιθανότητες πρόκρισης στον προημιτελικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ.

Γράφουμε αύξησε και όχι ότι απέκτησε τον τίτλο του φαβορί, καθότι στο «Ολντ Τράφορντ» οι «κόκκινοι διάβολοι» είναι ικανοί για τα πάντα.

Ακόμη και αυτή η Γιουνάιτεντ των πολλών αγωνιστικών προβλημάτων μπορεί ανά πάσα στιγμή να θυμίσει στην παγκόσμια ποδοσφαιρική κοινότητα πως είναι ακόμη «ζωντανή». Μετά την παράσταση του Φαλήρου, το «θηρίο» αιμορραγεί πιο πολύ από ποτέ, με αποτέλεσμα να φαντάζει στα μάτια μας πιο επικίνδυνο από ποτέ. Και ορθότατα όλοι οι άνθρωποι των «Πειραιωτών» κρατάνε χαμηλούς τους τόνους -απ’ τον πρόεδρο, την τεχνική ηγεσία και τους ποδοσφαιριστές- τονίζοντας ότι στη ρεβάνς της 19ης Μαρτίου θα πρέπει να την προσεγγίσουν σα να έληξε το πρώτο ματς ισόπαλο χωρίς σκορ.

Πέρα απ’ το αγωνιστικό κέρδος, υπάρχει και ένα άλλο εξίσου σημαντικό για τον Ολυμπιακό. Το βράδυ της 25ης Φεβρουαρίου του 2014 το όνομά του έγινε γνωστό και στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη. Η εικόνα απ’ το Καραϊσκάκη ταξίδεψε -πλην της Ευρώπης- απ’ την Αμερικάνικη ήπειρο έως την Αυστραλία και απ’ τον Αφρική έως την Ασία. Και μπήκε στα σπίτια, όχι υπό τη μορφή ζάπινγκ, αλλά συνειδητά και με διάρκεια, αφού την ώρα που έπαιζαν ο Ολυμπιακός και η Μάντσεστερ δεν υπήρχε σε εξέλιξη άλλο ματς της διοργάνωσης.

Δίχως αμφιβολία, τους «ερυθρόλευκους» τους γνωρίζουν πια παντού. Και μετά από όσα είδαν τόσο στον αγωνιστικό χώρο, όσο και στις εξέδρες όπου δημιουργήθηκε μία εκπληκτική ατμόσφαιρα, ο θαυμασμός για τους «Πειραιώτες» φθάνει και περισσεύει σε όλη την υφήλιο. Να ξέρετε πως δεν υπερβάλουμε καθόλου, διότι σε τούτη εδώ τη φιλόξενη γωνία, απλώς καταγράφουμε όσα ακούσαμε απ’ τα χείλη των ανθρώπων της UEFA οι οποίοι βρέθηκαν στο Καραϊσκάκη.

Και κάτι τελευταίο για να προσεγγίσουμε με αντικειμενικότητα το μέγεθος της επιτυχίας του Ολυμπιακού. Τα τελευταία επτά χρόνια, στη νοκ άουτ φάση του Τσάμπιονς Λιγκ, οι αγγλικές ομάδες έχουν αποκλειστεί μονάχα από παραδοσιακές ευρωπαϊκές δυνάμεις, τις Μπάγερν Μονάχου, Ρεάλ Μαδρίης, Μπαρτσελόνα, Μίλαν και Ιντερ. Αν συνυπολογίσει κάποιος και τα οικονομικά μεγέθη των δύο ομάδων, τότε θα συμφωνήσουμε πως οι «ερυθρόλευκοι» έχουν σε εξέλιξη μία ακόμη υπέρβαση στην τρέχουσα αγωνιστική περίοδο.

Για την ολοκληρώσουν θα πρέπει να πάρουν την πρόκριση στο «Ολντ Τράφορντ». Αλλά σίγουρα αυτό το 2-0 επί της Μάντσεστερ και ο τρόπος με τον οποίο ήρθε, μας επιτρέπει να υποστηρίξουμε πως αποτελεί τη μεγαλύτερη επιτυχία στην ευρωπαϊκή ιστορία του Ολυμπιακού. Στο ίδιο κάδρο μπορούμε να βάλουμε τις νίκες (επίσης με 2-0 για το κύπελλο πρωταθλητριών) επί του Αγιαξ τη δεκαετία του ’80 στο ΟΑΚΑ και επί της Σέλτικ τη δεκαετία του ’70 στο παλιό στάδιο Καραϊσκάκη.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.