Και η κριτική στην ώρα της

Πραγματικά, δεν έχει προηγούμενο ο τρόπος με τον οποίο κινείται ο Ολυμπιακός στο μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού.

Οι ιθύνοντες του κινούνται για την απόκτηση παικτών οι οποίοι προέρχονται από τις τέσσερις γωνιές του πλανήτη: από το Μεξικό έως την Αρμενία (πρόκειται για τις περιπτώσεις των Πουλίδο και Γκαζαριάν) και από τα Σκόπια έως την Ισλανδία (είναι ο Κασάμι που γεννήθηκε στα Σκόπια, αλλά έχει ελβετική υπηκοότητα και ο Φινμπόγκασον). Και μην ξεχνάμε και τον Νορβηγό, Ελαμπντελαουί με «ρίζες» στο Μαρόκο. Ενώ έπεται και συνέχεια.

Οι στοχευμένες επιλογές των υπευθύνων των πρωταθλητών Ελλάδας σε διαφορετικές ποδοσφαιρικές κοινωνίες, αποτελούν προϊόν μακροχρόνιας προεργασίας, δηλαδή εκτεταμένου σκάουτινγκ συγκεκριμένων μεταγραφικών στόχων. Για παράδειγμα, ο Γκεβόργκ Γκαζαριάν δεν γίνεται κάτοικος Πειραιά, μόνο και μόνο επειδή εκπροσωπείται από σπουδαίο, στην αγορά, γραφείο μάνατζερ. Προτάθηκε προ μηνών, «κατασκοπεύτηκε» και έπεισε ότι αξίζει μία θέση στο ρόστερ των «ερυθρολεύκων».

Κάπως έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές. Τώρα, αν θα πετύχει ο Γκαζαριάν, ή ο Κασάμι, ή οποιοσδήποτε εκ των νεοφερμένων στις τάξεις των Πειραιωτών, είναι ένα άλλο κεφάλαιο. Ουδείς μπορεί να πει με βεβαιότητα πως θα “βγάλει” τα λεφτά της μία μεταγραφή. Όταν, όμως, γίνονται αρκετές μεταγραφές σε μία περίοδο -όπως αναμένεται να συμβεί στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο- δεν είναι εκτός ποδοσφαιρικής λογικής να μην ανταποκριθεί κάποιος παίκτης στις προσδοκίες της νέας του ομάδας.

Το θέμα είναι πως σε κάθε αγορά “πρέπει να περιμένει η κριτική”. Τα γρήγορα συμπεράσματα, μπορεί να αδικήσουν παίκτες. Και τα παραδείγματα είναι πάμπολλα στη σύγχρονη ιστορία των «ερυθρόλευκων». Πιο γρήγορα μας έρχεται στο μυαλό η περίπτωση του Τζαμέλ Αμπντούν, ο οποίος τους πρώτους του μήνες στο Λιμάνι αμφισβητήθηκε εντονότατα. Αλλά στη συνέχεια έδωσε απαντήσεις με τις εξαιρετικές εμφανίσεις του εντός αγωνιστικών χώρων.

Ας μην βιαζόμαστε, λοιπόν, να βγάζουμε συμπεράσματα (απ’ τα φιλικά κιόλας) για τις επιλογές στο καλοκαιρινό μεταγραφικό παζάρι. Το αναφέραμε παραπάνω και το τονίζουμε ξανά: οι αγορές είναι προϊόν μακράς προεργασίας. Και διαισθανόμαστε ότι θα εκπλαγούν ευχάριστα όλοι όσοι εμφανίζονται τώρα διστακτικοί.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.