ντοναρούμα
Ντοναρούμα: «Ηθελα να μείνω στην Παρί»
Ο Ιταλός τερματοφύλακας, Τζανλουίτζι Ντοναρούμα, ο οποίος κέρδισε το «Τρόπαιο Γιασίν» στην τελετή απονομής της «Χρυσής Μπάλας», δήλωσε ότι θα ήθελε να παραμείνει στην Παρί Σεν Ζερμέν, με την οποία κατέκτησε το Champions League την περασμένη σεζόν.