Η διοίκηση της Βίρτους Μπολόνια ανακοίνωσε την απόκτηση του Γιάγκο Ντος Σάντος, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Ερυθρό Αστέρα.
Η διοίκηση του Ερυθρού Αστέρα έχει προχωρήσει τις επαφές με τον Γιάγκο Ντος Σάντος, προκειμένου να επιστρέψει στο Βελιγράδι.
Η ενίσχυση που θέλει η ομάδα της EuroLeague και οι περιπτώσεις που εξετάζει.
Ο Γιάγκο Ντο Σάντος σε δηλώσεις του μίλησε για τη σημασία που είχε για εκείνον το νέο συμβόλαιο με τον Ερυθρό Αστέρα.
ΣΕΛΙΔΑ 1 ΑΠΟ 1