Η απόφαση της Ισπανίδας τενίστριας.

Η Πάουλα Μπαντόσα υπέγραψε συμβόλαιο ως πρέσβειρα της Σαουδικής Αραβίας. Τη συνεργασία με το Ταμείο Δημόσιων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας (PIF), το οποίο έχει ήδη κι άλλες συνεργασίες στον κόσμο του τένις, ανακοίνωσε η Ισπανίδα τενίστρια μέσα από το δίκτυο των μέσων κοινωνικής δικτύωσής της.

Εκτός από το ότι είναι ένας από τους κύριους χορηγούς της Ένωσης Επαγγελματιών Τένις (ATP) και της Γυναικείας Ομοσπονδίας Τένις (WTA), η Σαουδική Αραβία φιλοξενεί τους Τελικούς Next Gen, οι οποίοι συγκεντρώνουν τις καλύτερες παίκτριες U-21 του κόσμου στο τέλος της χρονιάς, και τους Τελικούς WTA, οι οποίοι συγκεντρώνουν τις οκτώ κορυφαίες παίκτριες της περιόδου στο Ριάντ.

Η πρόθεση της χώρας ήταν να φιλοξενήσει ένα νέο τουρνουά Masters 1000, το δέκατο στο ημερολόγιο, που θα διεξαγόταν τον Ιανουάριο πριν από το Australian Open. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν δυνατό και στο ανδρικό πρωτάθλημα αναγκάστηκαν να συμβιβαστούν με το Six King Slam, στο οποίο έξι παίκτες θα αγωνιστούν από τις 15 έως τις 18 Οκτωβρίου για ένα από τα μεγαλύτερα χρηματικά έπαθλα στην ιστορία του τένις.

Επομένως, η Μπαντόσα εντάσσεται σε μια λίστα πρεσβευτών του τένις, ο πιο αξιοσημείωτος από τους οποίους είναι ο Ράφα Ναδάλ, ο οποίος έγινε πρεσβευτής της Σαουδικής Ομοσπονδίας το 2014.

«Αυτό που με έκανε να θέλω να συνεργαστώ με το PIF είναι ότι μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Το PIF αφορά την προώθηση του τένις, την ενδυνάμωση της επόμενης γενιάς και τη δημιουργία ευκαιριών για όλους», δήλωσε η Μπαντόσα, η οποία ζει στο Ντουμπάι εδώ και χρόνια.

Τον Μάρτιο του 2024 το PIF προσέφερε 1 δισεκατομμύριο δολάρια για τη συγχώνευση της ATP και της WTA.

Ο στόχος των δύο τουρνουά είναι να προσφέρουν ίσα χρηματικά έπαθλα μεταξύ ανδρικών και γυναικείων διοργανώσεων, κάτι που προορίζεται για Grand Slam και ορισμένα Masters 1000s.

Με αυτήν την κίνηση, το σαουδαραβικό ταμείο στοχεύει να συμμετάσχει στην ενοποίηση της ATP και της WTA με στόχο να διασφαλίσει τη διοργάνωση ενός Masters 1000 στην επικράτειά του.

Τον Σεπτέμβριο του 2023 και οι δύο διοργανώσεις είχαν ήδη θέσει ως στόχο τη συγχώνευσή τους στο μέλλον.

Το 2021, η ATP και η WTA δημιούργησαν ένα ενιαίο τμήμα μάρκετινγκ και για τα δύο σιρκουί, με στόχο την επιτάχυνση, την ενίσχυση της εμπορίας περιουσιακών στοιχείων και τη δημιουργία συνεργειών.