Τη δική τους απάντηση στην κριτική που δέχτηκαν από τη διοίκηση της Ντόρτμουντ για τα επεισόδια που προκάλεσαν στην Τούμπα, στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για το Europa League, έδωσαν οι οπαδοί της Γερμανικής ομάδας.

Τη δική τους απάντηση στην κριτική που δέχτηκαν από τη διοίκηση της Ντόρτμουντ για τα επεισόδια που προκάλεσαν στην Τούμπα, στο  παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για το Europa League, έδωσαν οι οπαδοί της Γερμανικής ομάδας. 

Συγκεκριμένα, οι οργανωμένοι φίλοι της Μπορούσια που βρέθηκαν στην «Αλιάνζ Αρίνα» για το ντέρμπι με τη Μπάγερν Μονάχου, σήκωσαν ένα πανό που έγραφε: «Συγνώμη, κάναμε ένα λάθος».

Βέβαια πίσω από το συγκεκριμένο πανό υπάρχει και αρκετό παρασκήνιο. Ναι μεν ο Γερμανοί οπαδοί ζήτησαν συγνώμη για τα όσα έκαναν στη Θεσσαλονίκη, όμως παράλληλα πέταξαν το… μπαλάκι στη διοίκηση του συλλόγου.

Συγκεκριμένα, οι ιθύνοντες της Μπορούσια ήθελαν να αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων για το Europa League, κάτι που έφερε την έντονη αντίδραση των οπαδών. Μάλιστα, ο διευθυντής μάρκετινγκ του συλλόγου, Κάρστεν Κράμερ στην προσπάθεια του να ζητήσει συγνώμη εκ μέρους της διοίκησης έσβησε το ρητό (Entscheidend ist auf’m Platz) του πρώην ποδοσφαιριστή των «κιτρινόμαυρων» Άντι Πράισλερ έξω από το Signal Iduna Park, για να γράψει: “Sorry, da ist uns ein Fehler unterlaufen” (Συγνώμη, κάναμε ένα λάθος», μία κίνηση που θεωρήθηκε ασέβεια από τους οπαδούς της Ντόρτμουντ. 

Έτσι, και εκείνοι με τη σειρά τους χρησιμοποίησαν τη συγκεκριμένη φράση για να ζητήσουν συγνώμη για τα επεισόδια που έκαναν στο ματς με τον ΠΑΟΚ, στην Τούμπα. 

Το ρητό του Άντι Πράισλερ

Και η… γκάφα του Κάρστεν Κράμερ