Και τώρα η μεγάλη στιγμή ! Δυο μεγάλες ποδοσφαιρικές σχολές συναντούνται με έναν και μόνο στόχο την κατάκτηση της Ευρωπαϊκής κορυφής. Σε έναν τελικό μια τέτοιας διοργάνωσης τα προγνωστικά δεν έχουν τόσο μεγάλη αξία όσο το πάθος για τον τίτλο. Το δικό σου πάθος όμως για το ποδόσφαιρο σε συνδυασμό με τις γνώσεις σου σε φέρνει στο :#ULTREX #ΤοpMenChallenge #FootballEdition Προλαβαίνεις ακόμα να τεστάρεις τις γνώσεις σου και να κερδίσεις
Από την έναρξη της μεγάλης ποδοσφαιρικής γιορτής έως και το μεγάλο τελικό στις 10 Ιουλίου, το ULTREX καλεί όλους τους λάτρεις της στρογγυλής θεάς να «παίξουν μπάλα», τεστάροντας τις γνώσεις τους πάνω στην κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση, για να κερδίσουν εκπληκτικά δώρα.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Αρκεί κανείς να μπει στη σελίδα του ULTREX στο Facebook και να κάνει παιχνίδι απαντώντας σωστά σε 3 ερωτήσεις. Προσοχή όμως! Πρόκειται για μια πρόκληση αυστηρά για τους top γνώστες του θεσμού!
Ήδη, κορυφαίοι performers του Ελληνικού ποδοσφαίρου έχουν λάβει την πρόκληση. Οι Έλληνες διεθνείς, Τάσος Λαγός, Τάσος Μπακασέτας και Αντώνης Νικοπολίδης, είναι οι πρώτοι που τέσταραν τις γνώσεις τους πάνω στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Μπες κι εσύ τώρα στο facebook.com/ultrexgr, δέξου την πρόκληση και βγες νικητής στο: #ULTREX #TopMenChallenge #FootballEdition.
Ο Τάσος Μπακασέτας έδειξε ότι εκτός από παικταράς έχει αξιοθαύμαστες ποδοσφαιρικές γνώσεις εσύ ;
Ο αγώνας είναι «σκληρός» και απαιτεί 24ωρη αίσθηση τόνωσης, αναζωογόνησης και φρεσκάδας που διαρκεί. Το ULTREX, απαραίτητο εφόδιο για κάθε νικητή, ικανοποιεί την ανάγκη των ανδρών για:
Καταπολέμηση της πιτυρίδας και της λιπαρότητας
Αίσθηση φρεσκάδας και αναζωογόνησης που διαρκεί έως 24 ώρες
Η σύνθεση του ULTREX με BIO NUTRIUM 10:
Θρέφει την επιδερμίδα σε βάθος
Καταπολεμά την πιτυρίδα και τα συμπτώματά της στη ρίζα τους
Προάγει την υγεία της επιδερμίδας, καθώς ενισχύει τη φυσική αντοχή της ενάντια στην πιτυρίδα και την επανεμφάνισή της.
#ULTREX #ΠιτυρίδαΤέλος
Ανακαλύψτε την ολοκληρωμένη σειρά εδώ: http://www.ultrex.gr/
No1 αντρικό σαμπουάν στον κόσμο*
* Στοιχεία πωλήσεων Nielsen, σε όγκο και αξία, στο σύνολο της αγοράς, Μάρτιος 2015 – Φεβρουάριος 2016.