Ο Λουίς Ενρίκε κατάφερε να τρολάρει τους ποδοσφαιριστές του, με ένα δείπνο που οργάνωσε ο ίδιος.

Ο Ισπανός τεχνικός προσκάλεσε τους παίκτες του σε εστιατόριο του Παρισιού, την επομένη από την πρόκριση στον τελικό του Champions League. Ο έμπειρος προπονητής αποφάσισε να μην παραβρεθεί στο δείπνο και άφησε τους παίκτες του να τον περιμένουν. Ο γαλλικός Τύπος αναφέρει πως η κίνηση αυτή του Λουίς Ενρίκε δεν ήταν τυχαία και πως με αυτό τον τρόπο θέλει να βελτιώσει τις σχέσεις των παικτών του, κυρίως εν όψει του τελικού του Champions League.