Ο Λουίς Ενρίκε κατάφερε να τρολάρει τους ποδοσφαιριστές του, με ένα δείπνο που οργάνωσε ο ίδιος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Ισπανός τεχνικός προσκάλεσε τους παίκτες του σε εστιατόριο του Παρισιού, την επομένη από την πρόκριση στον τελικό του Champions League. Ο έμπειρος προπονητής αποφάσισε να μην παραβρεθεί στο δείπνο και άφησε τους παίκτες του να τον περιμένουν. Ο γαλλικός Τύπος αναφέρει πως η κίνηση αυτή του Λουίς Ενρίκε δεν ήταν τυχαία και πως με αυτό τον τρόπο θέλει να βελτιώσει τις σχέσεις των παικτών του, κυρίως εν όψει του τελικού του Champions League.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ