Πολλά γράφονται κι ακόμη περισσότερα λέγονται για το τι ακριβώς έχει συμβεί με το θέμα της συμφωνίας (;) με την αθλητική εταιρεία ένδυσης κι υπόδησης που ντύνει στη φετινή σεζόν τον ΠΑΟΚ.

Πολλά γράφονται κι ακόμη περισσότερα λέγονται για το τι ακριβώς έχει συμβεί με το θέμα της συμφωνίας (;) με την αθλητική εταιρεία ένδυσης κι υπόδησης που ντύνει στη φετινή σεζόν τον ΠΑΟΚ. Το τι ακριβώς συμβαίνει το γνωρίζουν οι καθ’ ύλη αρμόδιοι κι οφείλουν – πέραν του ότι θα ήταν καλό και για τους ίδιους – να ενημερώσουν σχετικά τον κόσμο της ομάδας, όποια και ότι λάθη κι αν έχουν γίνει. Γιατί αν κάτι δεν επιδέχεται αμφιβολίας είναι πως έχουν γίνει λάθος χειρισμοί αφού η σεζόν ξεκίνησε κι η ομάδα δεν έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την μπουτίκ της πουλώντας τις φανέλες της στους φιλάθλους. Και δεν είναι μόνον αυτό.

Η διοίκηση που ανέλαβε πέρυσι, μεσούσης της περιόδου τον ΠΑΟΚ – πέραν όλων των άλλων – είχε ένα πάρα πολύ δύσκολο έργο. Την ανοικοδόμηση της σχέσης εμπιστοσύνης με τον κόσμο της ομάδας κι αυτό ήταν βέβαιο πως θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσα από πάρα πολύ κόπο, τρομερή αμφισβήτηση και με πράξεις που αν σε άλλες εποχές θα μπορούσαν να εκληφθούν ως επιτυχίες η σημερινή τους αντιστοιχία θα ήταν στο… μισό ίσως και λιγότερο. Ειδικά το θέμα της μπουτίκ είναι κάτι που απασχολεί από την προηγούμενη συμφωνία που υπήρχε με την εταιρεία που έντυνε την ομάδα μέχρι πρότινος, δίχως η ευθύνη να βαραίνει τη συγκεκριμένη εταιρεία.

Κι αντί να υπάρξει μια πεντακάθαρη διάδοχη κατάσταση με ομαλή εξέλιξη βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν από την ολοκλήρωση και του Αυγούστου κι εν όψει της σημερινής συνάντησης με τους ανθρώπους της Umbro όλα τα ενδεχόμενα εμφανίζονται ως πιθανά. Η συμφωνία τελεί υπό αίρεση, πηγές μιλούν για επαναδιαπραγμάτευση κι αν οι συζητήσεις δεν εξελιχθούν ομαλά ακόμη και γι’ αλλαγή εταιρείας, κάτι που δεν είναι γνωστό τι νομικές ή ακόμη και οικονομικές συνέπειες μπορεί να φέρει στον ΠΑΟΚ. Το σίγουρο πως αν κάτι τέτοιο συμβεί χρειάζεται ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για να ετοιμαστεί και να παραδοθεί υλικό από μια τέτοια εταιρεία σε μια ομάδα. Γι’ αυτό και συμφωνίες τέτοιου είδους ολοκληρώνονται πολύ πριν από την έναρξη της σεζόν.

Το όλο θέμα πλήττει καίρια το προφίλ της ΠΑΕ ακριβώς πάνω στη λογική που προσπαθεί να καθιερώσει από την πρώτη ημέρα της παρουσίας της. Και γι’ αυτό θα ήταν καλό να ξεκαθαρίσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα, αν κι αυτό έπρεπε να έχει γίνει καιρό τώρα.