Ο prοject manager της ΟΠΑΠ Arena, Δημήτρης Ανδριόπουλος, αναφέρθηκε στα οφέλη του γηπέδου στην κοινωνία αλλά και την συνεργασία με τον ΟΠΑΠ.  

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του εμπορικού ονόματος του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, στάθηκε στα οφέλη που θα έχει στην κοινωνία, ενώ εξέφρασε την επιθυμία του περισσότερες εταιρείες ν΄ακολουθήσουν το παράδειγμα του ΟΠΑΠ.  

Αναλυτικά:  

“Ο ΟΠΑΠ συνδέεται με το όνομα του γηπέδου και με κάτι πολύ δυναμικό. Είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που αντιλαμβάνεται την αξία της ονοματοδοσίας ενός γηπέδου. Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες εταιρίες. Το γήπεδο λοιπόν δεν θα είναι απλά ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Θα είναι ένα τοπόσημο που θα ανήκει σε όλους τους ΑΕΚτσήδες.

Θα αλλάξει με δυναμικό τρόπο όλη την περιοχή που από του χρόνου θα είναι έτοιμο. Ο ΟΠΑΠ συνδέεται με αυτό το τοπόσημο που θα καθορίσει τις ζωές των ανθρώπων. Όλοι μαζί δημιουργούμε ένα έργο που θα αλλάξει τη ροή της Νέας Φιλαδέλφειας και της Αθήνας.

Το γήπεδο θα συνδέεται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και θα κάνει τον κόσμο να ξεχάσει το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια θα έρθουν μαζί με το γήπεδο δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις που θα συμβάλλουν στην αναγέννηση. Η Περιφέρεια αγκάλιασε αυτό το έργο και έξω από το γήπεδο υλοποιείται το έργο της υπογειοποίησης και θα δημιουργηθούν δέκα επιπλέον στρέμματα πλατείας.

Το νέο γήπεδο με τη συνδρομή του ΟΠΑΠ και πολλών φορέων θα αναγεννήσει το Άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας που θα γίνει λειτουργικό για όσους ζουν στην περιοχή. Έλεγαν ότι η ΑΕΚ θα καταπατήσει το Άλσος. Η ΑΕΚ όμως αναδεικνύει το Άλσος και το ενισχύει. Το κάνει έναν πραγματικό κήπο για όσους θα επισκέπτονται το γήπεδο και όσους ζουν εκεί. Το γήπεδο θα είναι ένα κέντρο αθλητισμού και πολιτισμού, ανοικτό προς την κοινωνία.

Η κίνηση του ΟΠΑΠ θα μείνει διαχρονικά στην ιστορία. Όλες οι ομάδες και ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ και πολλές ακόμα ομάδες πρέπει να αποκτήσουν δικό τους γήπεδο. Αυτή η επένδυση άνω των 70 εκατομμυρίων ευρώ είναι ο φάρος για το πως πρέπει να κινηθούν όλες οι ομάδες».