Χωρίς ακόμη να έχει παίξει ντέρμπι στο «Γ. Καραϊσκάκης» ο Ολυμπιακός απολαμβάνει την μοναξιά της κορυφής στα εισιτήρια στη Superleague. Προ των πυλών το πρώτο sold out, δείτε την διαφορά με ΠΑΟΚ και ΑΕΚ στα εισιτήρια.

Ο καθρέπτης της δουλειάς στην προπόνηση, είναι τα όσα κάνει η ομάδα στους αγώνες εντός των τεσσάρων γραμμών. Καθρέπτης του πόσο καλά το κάνει, είναι η παρουσία του κόσμου στο γήπεδο και όπως λέει και το τραγούδι, θα φανεί στο χειροκρότημα. 

Ο Ολυμπιακός από την περσινή σεζόν έχτισε και πάλι μία πολύ δεμένη σχέση με τον κόσμο του. Η αλλαγμένη εικόνα της ομάδας προς το καλύτερο, το ποδόσφαιρο που έπαιζε και το πάθος για νίκη, ήταν τα στοιχεία που ζέσταναν τον κόσμο για τα καλά, γεμίζοντας το Γεώργιος Καραϊσκάκης. 

Η φετεινή σεζόν ξεκίνησε με Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και το Καραϊσκάκης στο πρώτο ματς της αγωνιστικής χρονιάς, με την Πλζεν, ήταν κατάμεστο. Ο κόσμος μόλις είχε στείλει το δικό του μήνυμα, “θα είμαστε εκεί” κι έφυγαν περίπου 22 χιλιάδες διαρκείας.
Ο Ολυμπιακός ως ομάδα, από τη μεριά της, έστελνε την ίδια ώρα το δικό της μήνυμα
“θα σας… αναγκάσουμε να έρχεστε στο γήπεδο” και το έκαναν. 

Αυτά τα δύο “παντρεύτηκαν” από την πρώτη αγωνιστική στο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης, όταν στις 24 Αυγούστου το Καραϊσκάκης είχε 18.921 θεατές. 
Οι παίκτες του Μαρτίνς έχουν παίξει τέσσερα εντός έδρας παιχνίδια αλλά κανένα ντέρμπι. Από το Φαληρικό γήπεδο, πέρασαν, όπως γράψαμε ο Αστέρας, ο Βόλος, η Λαμία και ανταγωνιστικός ΟΦΗ. Σε αυτά τα παιχνίδια, λοιπόν, οι ερυθρόλευκοι έπαιζαν σε γεμάτο γήπεδο. 
Μία ματιά στα νούμερα και θα καταλάβει εύκολα κανεις πως ο κόσμος της ομάδας διασκεδάζει με την εικόνα της, ενθουσιάζεται και όταν τελειώσει το ματς χειροκροτεί σκεπτόμενος πότε είναι το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι. 

Με αντίπαλο τον Βόλο στο Γεώργιος Καραϊσκάκης βρέθηκαν 22.582 θεατές, στο ματς με τη Λαμία 21.123 και στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ 25,121. Νούμερα άκρως εντυπωσιακά, αφού στο σύνολο ο Ολυμπιακός έχει κόψει 87.697 εισιτήρια, με μέσο όρο σχεδόν 22 χιλιάδες εισιτήρια (21.924 για την ακρίβεια).  

Η ομάδα που ακολουθεί τον Ολυμπιακό είναι ο ΠΑΟΚ, ο οποίος, επίσης, έχει παίξει τέσσερα ματς στην έδρα του, το ένα εξ αυτών ντέρμπι, αφού υποδέχτηκε στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής τον Άρη. Ο ΠΑΟΚ, με Παναιτωλικό, Πανιώνιο, Λαμία και όπως είπαμε, Άρη, έκοψε 76.700 εισιτήρια, με μέσο όρο 19.175 εισιτήρια. 
Η προσεχής αντίπαλος του Ολυμπιακού, στο πρώτο του ντέρμπι στο Καραϊσκάκης, ΑΕΚ, επίσης με τέσσερα εντός έδρας ματς και το ένα με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ έχει κόψει 14.211 εισιτήρια λιγότερα από τους Πειραιώτες. 

Τα νούμερα των ερυθρόλευκων αναμένεται να εκτιναχθούν ακόμη πιο ψηλά, αφού τρεις μέρες πριν το μεγάλο ματς με την ΑΕΚ απομένουν ελάχιστα εισιτήρια για να φτάσει σε sold out (και στο πρωτάθλημα, καθώς στην Ευρώπη είχε  sold out) κάτι που σημαίνει, χοντρικά, άλλα 31.000 εισιτήρια στα 87,697 που έχει ήδη. 

Η στήριξη του κόσμου εντυπωσιακή, όσο άλλωστε και η αγωνιστική εικόνα των ποδοσφαιριστών της ομάδας του Πέδρο Μαρτίνς.