Ακόμη ένας ποδοσφαιριστής αποτελεί παρελθόν από την Κηφισιά.

Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοίνωσε την απομάκρυνση του Σεμπάστιαν Μούσιολικ, ο οποίος κυκλοφορεί ελεύθερος από την ομάδα των Βορείων Προαστίων.

Ο Πολωνός σέντερ φορ μέτρησε 13 συμμετοχές με την Κηφισιά και μόλις δύο γκολ, ενώ δεν βρίσκεται στα πλάνα του Σεμπάστιαν Λέτο για την νέα σεζόν.

Θυμίζουμε ότι ο σύλλογος προχώρησε σε αποδέσμευση τόσο του Νταβίντ Σιμόν, όσο και του Λουτσιάνο Μαϊντάνα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ.

Τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε, του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».