Ακόμη ένας ποδοσφαιριστής αποτελεί παρελθόν από την Κηφισιά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοίνωσε την απομάκρυνση του Σεμπάστιαν Μούσιολικ, ο οποίος κυκλοφορεί ελεύθερος από την ομάδα των Βορείων Προαστίων.
Ο Πολωνός σέντερ φορ μέτρησε 13 συμμετοχές με την Κηφισιά και μόλις δύο γκολ, ενώ δεν βρίσκεται στα πλάνα του Σεμπάστιαν Λέτο για την νέα σεζόν.
Θυμίζουμε ότι ο σύλλογος προχώρησε σε αποδέσμευση τόσο του Νταβίντ Σιμόν, όσο και του Λουτσιάνο Μαϊντάνα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Σεμπάστιαν Μουσιόλικ.
Τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε, του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ