Τί ανέφερε ο προπονητής του Άρη για το παρόν και το μέλλον
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ελάχιστα 24ωρα μετά την ανανέωση της συνεργασίας με την ΠΑΕ Άρης, ο Μιχάλης Γρηγορίου έδωσε το στίγμα για τη συνέχεια μέσα από δημοσίευση στο διαδίκτυο.
Όπως ανέφερε σε μήνυμα μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό: «Δύο, ακόμη χρόνια. Ίδια συγκέντρωση, υψηλότεροι στόχοι».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ