Αναλυτικά όσα είπε:
«Έζησα πολύ διαφορετικά πράγματα στην Ολλανδία, πολύ διαφορετικά στην Πορτογαλία, μετά χρειάστηκε να επιστρέψω σπίτι, όπου πραγματικά στην Κρουζ Ασούλ ήμουν πάρα πολύ ευτυχισμένος, και τώρα πήγα στην Ελλάδα, όπου ζεις μια άλλη κουλτούρα, όπου βιώνεις άλλα πράγματα, όπου επίσης η οικογένειά σου επηρεάζει τα πάντα. Και αυτό είναι που λέω: πολλές φορές νομίζω ότι είμαστε κάπως μπερδεμένοι και πιστεύουμε ότι στην Ευρώπη ζεις μόνο πολύ ωραία πράγματα, ενώ εδώ έχεις ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Αλλά τώρα που είμαι εκεί, το απολαμβάνω πολύ, προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό ποδοσφαιρικά. Δόξα τω Θεώ, μου έχει πάει πολύ καλά γιατί ο προπονητής και ο κόσμος γενικά με θέλουν πολύ εκεί. Είναι πράγματα γύρω σου που πρέπει να τα εκτιμάς σε κάθε επίπεδο. Και τώρα πρέπει να αφήσεις λίγο στην άκρη την Ευρώπη και να συγκεντρωθείς στην Εθνική ομάδα, γιατί στο τέλος της ημέρας τώρα είσαι εδώ.»