Η ανάρτηση του Λαφόν.

Το δικό του μήνυμα προς τον κόσμο του Παναθηναϊκού έστειλε ο Αλμπάν Λαφόν, με αφορμή την ολοκλήρωση της εφετινής αγωνιστικής περιόδου, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για την εμπειρία που έζησε στο «τριφύλλι».

Αναλυτικά:

«Ευγνώμων για αυτή την σεζόν και τα συναισθήματα που ζήσαμε μαζί. Ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα και την υποστήριξη σε όλη την διάρκεια».