Το μήνυμα στου Σταύρου Πήλιου μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετά την ισοπαλία της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό στη Νέα Φιλαδέλφεια ακολούθησε η «στέψη» της Ένωσης. Η ομάδα του Μάρκο Νίκολιτς κατέκτησε το 14ο πρωτάθλημα στην Ιστορία του συλλόγου και ο Σταύρος Πήλιος έστειλε μήνυμα μέσα από τα social media.
«Μια ονειρεμένη σεζόν έκλεισε με μια ονειρεμένη βραδιά! Τα καταφέραμε γιατί στις χαρές, στις λύπες, στις νίκες και στις ήττες ήμασταν σε όλα μαζί! Και έτσι θα συνεχίσουμε !Champions 2026», έγραψε ο Πήλιος.
Δείτε την ανάρτηση του:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ