Κάθε άλλο παρά θετικό μπορεί να είναι το πρόσημο της τρέχουσας περιόδου για τον Ράζβαν Λουτσέσκου. Ο συμπατριώτης του δημοσιογράφος Γκάμπι Σάφτα, επικοινώνησε μαζί του και προσπάθησε να «σκιαγραφήσει» τον προπονητή του ΠΑΟΚ σύμφωνα με τα νεότερα δεδομένα...

«Από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα ήταν οι χειρότεροι μήνες της ζωής μου», ήταν η χαρακτηριστική φράση του Λουτσέσκου προς τον Ρουμάνο δημοσιογράφο και τα ΜΜΕ της βαλκανικής χώρας μεταφέρουν την εικόνα ενός προπονητή, βαθιά επηρεασμένου από την – αποτυχημένη – κατάληξη της χρονιάς.

Ο Λουτσέσκου, εμφανώς απογοητευμένος, στάθηκε στα συνεχόμενα προβλήματα και στα λάθη που «λύγισαν» την ομάδα του στο τελευταίο κομμάτι της περιόδου που μόλις ολοκληρώθηκε, τονίζοντας πως κάθε φορά που άπαντες πίστευαν ότι δεν μπορεί να υπάρξει χειρότερο σενάριο, τελικά κάτι γινόταν και η κατάσταση χειροτέρευε.