Το πάρτι συνεχίζεται στα social media για την ΑΕΚ!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H AEK γιόρτασε με φαντασμαγορικό τρόπο της κατάκτηση του 14ου πρωταθλήματος της ιστορίας της, στη φιέστα που ακολούθησε την αναμέτρηση κόντρα στον Ολυμπιακό (1-1) για την 6η αγωνιστική των playoffs της Stoiximan Super League. H γιορτή δεν περιορίστηκε μόνο εντός γηπέδου, αλλά και έξω από αυτό, αλλά και όπου υπάρχουν φίλοι της ΑΕΚ! Σήμερα η “κιτρινόμαυρη” ΠΑΕ προχώρησε σε μια συλλογή των καλύτερων της φιέστας, συγκενρώνοντας πλήθος πανηγυρικών σχολίων από φίλους της ΑΕΚ οι οποίοι είναι ακόμα “μεθυσμένοι” απ’ τη μεγάλη επιτυχία της ομάδας τους!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ