Ο Ιβάν Σαββίδης αποφάσισε να λάβει σκληρά μέτρα, μετά την απώλεια της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ισχυρός άνδρας του «Δικέφαλου» του Βορρά αποφάσισε να συνεχιστούν οι προπονήσεις έως την Τετάρτη, ενώ παράλληλα επέβαλλε πρόστιμο εκατό χιλιάδων ευρώ στους παίκτες. Επίσης, απαγορεύτηκε σε όλα τα μέλη της ομάδας να αναχωρήσουν για διακοπές πριν την Πέμπτη. Αυτό έφερε δυσαρέσκεια, γιατί ορισμένοι είχαν κλείσει εισιτήρια για να αναχωρήσουν άμεσα από τη Θεσσαλονίκη.
Ο Χρήστος Καρυπίδης μετέφερε στο ποδοσφαιρικό τμήμα την απόφαση του Σαββίδη, μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, όπου οι «ασπρόμαυροι» αναδείχτηκαν ισόπαλοι 2-2, σε ένα ματς στο οποίο προηγήθηκαν με 2-0. Η συγκεκριμένη απόφαση λήφθηκε μετά τη συνολική πορεία της ομάδας σε όλες τις διοργανώσεις τη φετινή σεζόν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ