Ικανοποιημένος με την πορεία των έργων στο γήπεδο του Βοτανικού εμφανίστηκε ο Χάρης Δούκας.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων αποκάλυψε πως τον ερχόμενο Ιούνιο έρχεται το στέγαστρο, το οποίο θα τοποθετηθεί στο νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού. Το στέγαστρο έρχεται από την Ιταλία. Παράλληλα, δήλωσε πως εκεί που βρίσκεται τώρα το γήπεδο «Απ. Νικολαΐδης» θα δημιουργηθεί ένα πάρκο και ένα μουσείο του Παναθηναϊκού.

Χαρακτηριστικά, ο Δούκας δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΙ»: «Το γήπεδο πάει εξαιρετικά. Τέλος Ιουνίου έρχεται και το στέγαστρο από την Ιταλία. Θα πάω κι εγώ εκεί. Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία, προχωράνε και τα έργα τα γύρω-γύρω, ‘τρέχει’ και του Ερασιτέχνη. Είναι σημαντικό για παράδειγμα ότι υπάρχουν νέοι οδικοί άξονες, οκτώ χιλιόμετρα, τα δύο χιλιόμετρα είναι μια νέα κεντρική λεωφόρος, λεωφόρος Προφήτη Δανιήλ, με δύο και δύο λωρίδες, η οποία θα είναι νέα κεντρική αρτηρία στον Ελαιώνα και θα δώσει μια διέξοδο στο χάος που δημιουργείται στον Κηφισό. Είναι έργα που δίνουν μεγάλη πνοή. Το αμέσως επόμενο διάστημα δίνουμε 25 στρέμματα με πράσινο, γήπεδα μπάσκετ, πάρκα σκύλων, κάτω από τη Λεωφόρο Αθηνών. Αμέσως μετά ξεκινά το δεύτερο κομμάτι της Ανάπλασης με το ‘Απόστολος Νικολαΐδης’, θα γίνει εκεί μουσείο και πάρκο και νομίζω ότι θα βρούμε μια δυνατότητα να διατηρηθεί η ιστορική κερκίδα».

Το σχετικό βίντεο: