Ο Μιχάλης Μπούσης έστειλε το μήνυμά του για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ ευχαρίστησε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα για τη φετινή σεζόν, η οποία συνδυάστηκε με την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο ισχυρός άνδρας της κρητικής ομάδας έγραψε πως θα συνεχίσει να παλεύει για σπουδαία πράγματα.

Αναλυτικά το μήνυμά του: «Ευχαριστώ τους προπονητές, το staff και τους ποδοσφαιριστές μας για μία αξέχαστη σεζόν.

Είστε όλοι πραγματικοί πρωταθλητές.

Ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους μας που μας στήριξαν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Θέλω να γνωρίζετε όλοι πως θα συνεχίσουμε πάντα να παλεύουμε για σπουδαία πράγματα.

Πολλή αγάπη,

ο πρόεδρός σας».