Ο Ορμπελίν Πινέδα δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του, για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Μεξικανός παίκτης πόσταρε φωτογραφία από το γλέντι της ΑΕΚ, μαζί με τη σύζυγό του και τα παιδιά του.
Ο 30χρονος παίκτης σχολίασε στο ποστάρισμά του: «Είμαστε πρωταθλητές».
Το σχετικό ποστάρισμα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ