Ο Μιχάλης Γρηγορίου φέρεται να έχει αυξήσει τις πιθανότητες παραμονής του στον πάγκο του Άρη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Έλληνας προπονητής θα έχει συνάντηση με τον Θόδωρο Καρυπίδη, με τον οποίο θα συζητήσει το μέλλον της συνεργασίας τους, καθώς επίσης και τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο 52χρονος τεχνικός είναι θετικός στο ενδεχόμενο να παραμείνει στον πάγκο των «κίτρινων» και περιμένει την οριστική απόφαση της διοίκησης.
Ο Γρηγορίου είχε σε δέκα αγώνες στον πάγκο της ομάδας της Θεσσαλονίκης πέντε νίκες, τρεις ισοπαλίες και δυο ήττες. Αφού πρώτα ξεκαθαρίσει το θέμα του προπονητή, οι ιθύνοντες του Άρη θα προχωρήσουν τον μεταγραφικό σχεδιασμό, προκειμένου να εμφανιστεί ενισχυμένος τη νέα αγωνιστική περίοδο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ