Οι δηλώσεις του Σταύρου Πήλιου μετά την κατάκτηση του τίτλου από την ΑΕΚ.

Αναλυτικά:

«Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Δικαιώθηκα για όσα έχω περάσει. Ο κόσμος ήταν δίπλα μας. Πιστέψαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε παρά τις δυσκολίες. Ποτέ δεν ήμουν πρώτη επιλογή, έχω περάσει πολύ δύσκολα. Εμείς που τα ακούμε πιο πολύ δεν περνάμε εύκολα. Είναι μόνο η αρχή για μένα. Η φιέστα ήταν κάτι ανεπανάληπτο. Ο πρόεδρος το ζει με πάθος».